"إننا نسبح."

الترجمة:We swim.

September 11, 2014

18 تعليقًا


manal167039

هل ممكن القول؟ We are swim

September 11, 2014

Nada.Sh

يمكن إما قول we swim (زمن المضارع البسيط)

أو we are swimming (زمن المضارع المستمر)

أما we are swim أو ما يشابهها من جمل مثل I am eat, he is drink, they are go, إلخ فهي غير صحيحة في أي حالة

September 11, 2014

manal167039

شكرا عزيزتي

September 21, 2014

1KPz1

Hi

August 5, 2015

XMOONZ

heloo!

September 25, 2015

123nor

نحن = we?

January 21, 2015

YamenHaidar

نعم

August 6, 2015

9yO9

المفروض تكتب we are swimming صح؟

September 17, 2015

LoayJah

We are swimming or we swim

Tow sentances are right

October 10, 2015

reats1

لاour تستخدم للملكيه

August 2, 2016

yzeed18

ليش ما نكتب s الجمع

August 21, 2016

nooone1997

مفروض تكون our swim اننا نسبح وليس We swim نحن نسبح

September 4, 2015

Abdulelah144553

Our تستخدم للملكيه

December 16, 2015

Redalraqi1

شباب ضيقوني

February 16, 2016

jPBat1

ليش ما كتبنا s في اخر الكلمه

August 24, 2016

UdayMEttis

الحملة خاطئة we are swimming

October 27, 2016

rosakhamis

ألى الان اان بخطأ بين المضارع البسيط والمستمر ليه مقولناش we are swim ليه اختارنا البسيط مش المستمر

October 29, 2016

marwa968891

تابعوني

December 23, 2016
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.