A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"And it is positive."

Fordítás:És ez pozitív.

3 éve

10 hozzászólás


Adamul

Azt írja a magyarázatnál, h positive=biztos, aztán meg nem fogadja el!!

3 éve

zzzsssu

Igen :-( nekem sem

3 éve

SzaklyDomi

NEKEM SEE!!!

3 éve

komancsdoyle

MIÉRT NEM FOGADJA EL AZT A VÁLASZT, AMIT HELYESNEK ÍR AZ ANGOL RÉSZNÉL???? (BIZTOS) BIZTOS FELIDEGESÍT!!!!

3 éve

Adamul

Mindenki más is jelentse, hogy mielőbb kijavítsák!

3 éve

GyarmatiLajos
GyarmatiLajos

Egyszer már volt derűlátó, most nem fogadja el.

3 éve

Nexuska

Azért nem fogadja el,mert kijelentő a mondat, és a : és ez biztos? Meg kérdés nem kijelentés.

3 éve

vadszvivien

az angolban sok szó mást is jelent sajna így nem tudjuk hogy mikkor melyik a megfelelője....:/

2 éve

LaciDoki1

sztem a magyarban nem kell mindig kitenni a mutatónévmást és helyes az is, hogy "és pozitív"

2 éve

johalasz46

Az "and=és" nélkül még jobb lenne! : = Ez pozitiv." A többi felesleges cifrázás, még angolban is. - Szerintem. (It is pozitive.)

2 éve