Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar geleneksel erkekler değiller."

Çeviri:They are not traditional men.

4 yıl önce

6 Yorum


savasxxx

"They are not the traditional men" olabilir mi? Emin olmamakla beraber rapor ettim

3 yıl önce

zeynepdurgun

Guys yerine boys yazdım neden yanlis

4 yıl önce

LerzanG.

Boys oğlanlar demektir, burada ise adamlar/erkekler kullanılmış

3 yıl önce

SemihSolma

Boys kabul edilmeli

2 yıl önce

ANKartal_06

mans neden olmaz

2 yıl önce

Sacramental01

Man kelimesinin çoğulu mendir.Bu yüzden s takısı koyulamaz.

2 yıl önce