Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, yolda."

Çeviri:He is on the road.

4 yıl önce

10 Yorum


EzgiLP

"he is on her way"i nasıl doğru cevap olarak gösterebilir? he? her? wtf?

2 yıl önce

hakanihat

Yol bilinen bir sey mi de the konuluyor anliyamiyorum

4 yıl önce

Simsorut
SimsorutPlus

on the road: travelling in a car, bus, or truck, especially for a long distance or a long period of time

She is on the road (to home).
We've been on the road now for five hours.

Tabi gerçekten yolun üstünde durduğu da kastedilmiş olabilir, sorunuza yanıt olarak da açıkçası ben "O, yolda." cümlesinden belirli bir yolu anlıyorum, "O, bir yolda." ya da "O, herhangi bir yolda." dense belirsiz olurdu gibi geliyor.

4 yıl önce

serdaro81

Evet.onun yolda olduğunu biliyorsa o herhangi bir yol değildir.onun üzerinde yürüdüğü yoldur. Yani belirli bir yol.

2 yıl önce

Nisa1183

He is in the road ? In de da eki vermiyormuyduu????

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"in", "on", "at" arasındaki farkları, nerelerde hangisini kullanmanız gerektiğini anlamanız lazım. Hepsi "-de", "-da" eki verebilir Türkçe'de, ancak kullanım alanları farklı.

Daha fazla kaynak için internetten araştırma yapabilirsiniz.

2 yıl önce

Eren101881

Hicbir cevabi kabul etmiyor neden?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Raporlayın lütfen.

2 yıl önce

Doukan611727

Aynen ya

1 yıl önce

Yasemin191816

How about doing some English training together. Come on my group UENHKV

2 ay önce