1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have opened the door in th…

"I have opened the door in the morning."

Çeviri:Ben kapıyı sabah açtım.

September 11, 2014

10 Yorum


menekshe

In the morning soyledigi için, bu cumle past simple'da daha dogru degil mi?? Zaman beli oldukca, past simple olmali


PolyglotCanavar

Hmm.. Demekki kapı hala açıkmış. O farketmez cümlede. Ama gerçek hayatta kapıyı açıp kapattıysan Past Simple, açık bırakmış ve hala da açıksa Perfect Tense kullanılır. Yani uygunluk yok. Ne yaptığına bağlı.


menekshe

A: Why is this door closed? B: I don't know, I have opened it in the morning! ( ama I opened it in the morning, daha dogrusu ) A: Well, don't close it again please, it should remain open Bana göre, kapı açıksa ya da kapalıysa önemli degil. Burda bitmiş zaman olduğü için, Past Simple daha iyi... I have read that book ( bitmiş eylem, yani okumaya devam etmiyorum, kapı açık olmayabilir)


mustafa-mustafa

"bu sabah kapıyı ben açtım" neden olmuyor


murat784935

"Bu" kelimesi nereden geldi ? "Ben sabahleyin kapıyı açtım" desen doğru olurdu.


barissever

"Ben sabah kapiyi acmistim" neden kabul edilmiyor? Kapi hala acik cunku.


nattfog

kapi acikmi kapalimi bu kadar kasarsak.her simple past tens te kurulmus cumle ile p.perfect te kurulmus cumleye kilif uydurulur.hayir bu cumle past simple olmali


modene1

Arkadaşlar, bunu öğrenmeyin. Yanlış.


YakupYzlk

Sabahlari mi demek istiyor acaba tercume hatasi mi var?Yoksa bu cumlu nasil present perfect tense olur?Bir yetkili de cevap yazmamış.


ilknur10489

Okul hademesi sabah kapıyı açmış ama rüzgardan kapandığı için öğrenciler derse girememiş müdürden fırça yiyen hademe ben kapıyı sabah açtım demiş.sanirim böyle bir durumda kullanılmış (etki hala devam ediyor).

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla