Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He takes them."

Tłumaczenie:On ich zabiera.

4 lata temu

15 komentarzy


ZaquKwer

Dlaczego nie uznaje : "On zabiera je"?

9 miesięcy temu

sakitta

A czemu nie ''złapał ich''?

3 lata temu

Gregor.Jan

Czemu "zabiera" i "bierze" ma to samo tłumaczenie? Przecież głupio jest powiedzieć "złodziej bierze ode mnie pieniądze".

2 lata temu

Zuzia926878

To mówi się tak: Hi tejks dem.

1 rok temu

Zuzia926878

Możecie mnie obserwować będe pomagać w każdym zadaniu I wpisywać fajne rzeczy.

1 rok temu

buskes76

.

3 miesiące temu

Henryk7
Henryk7

on im zabiera - czy to tłumaczenie jest błędne?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Tak. Czasownik take jest przechodni, więc wymaga dopełnienia bliższego, czyli musimy powiedzieć co lub kogo zabiera. Np. On im to zabiera = He takes it from them.

4 lata temu

Henryk7
Henryk7

Dziękuję. "On im zabiera, nie nam" - w naszym języku bez dopełnienia, jak brzmiałoby to w angielskim?

4 lata temu

ElbietaKna1

Bardzo trafne komentarze

7 miesięcy temu

Parvatti

A czemu jest źle "on ich wziął"?

2 lata temu

hekatonchejr

Ponieważ "on ich wziął" jest w czasie przeszłym, a "He takes them" to czas teraźniejszy

2 lata temu

ziewaczek
ziewaczek

Bez kontekstu, bez sensu, bez czegokolwiek. Jak "Ono bierze mu."

1 rok temu

Robert406482

Chcesz się tutaj uczyć ? Czy tylko krytykować ?

4 miesiące temu

ziewaczek
ziewaczek

Chcę się uczyć, ale wolałbym z sensem.

4 miesiące temu