1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The artists work in the morn…

"The artists work in the morning."

Переклад:Ці художники працюють уранці.

September 11, 2014

19 коментарів


mizail

У реченні ніяк не означена стать. Тому переклади "художники" та "художниці" мають рівне право на існування


SergioRuido

Такі переклади вже були додані.


mizail

Значить вже додали. Дякую, молодці!


bat42380

Ці художники працюють цього ранку. Нє?


Fb8U1

Нє☺ In the morning (вранці) - сталий вираз. У ньому артикль не означає, що йдеться про Цей ранок. Так кажуть про вранішню пору доби взагалі.

Назви інших частин доби утворюються за цим же правилом: in the evening, in the afternoon. Виняток: at night - вночі.


Tura30

Правильно говорити "вранці". Ми ж не з Урану... Уранці...)


Olly_1052

Правильно і "вранці", і "уранці" - залежить від того, якою літерою закінчується попереднє слово.


iyYU11

"Ці художники працюють вранці" також правильно!


8aAl8

Вранці і уранці це варіанти одного слова


Natalya14693

Якби ропереднє слово закінчувалося на приголосну то було б правильно уранці!


Vlad227128

зранку добавте


deniko
Mod
Plus

Ці художники працюють зранку.

Художники працюють зранку

і варіанти з "митцями" тут приймаються.

Тут приймаються не слова, а речення, може ви просто якось інакше написали? Інший порядок слів? Інші слова десь? Варто наводити все речення, щоб можна було перевірити, чи воно приймається. У звітах "Мій варіант повинен бути прийнятий" я нічого свіжого не бачу.


knYE2

уранці - це не помилка


DnieproCrumb

Ви знущантесь з української мови!!! Уранці це суржик

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.