"She has to finish this version by next Monday."

Vertaling:Zij moet deze versie afmaken voor komende maandag.

4 jaar gelden

4 opmerkingen


FreekVerkerk
FreekVerkerk

Zij moet deze versie aanstaande maandag af hebben

4 jaar gelden

SebastianChw
SebastianChw

When using "aanstaande" with dates, for example "10 juni a.s.", what does it mean? Is it next year? I read somewhere that "aanstaande" can only be used with days, not weeks, years etc. In light of this, I'm confused with regard to the meaning of "10 juni a.s.".

3 jaar gelden

FreekVerkerk
FreekVerkerk

"10 juni. a.s" means : "next 10 juni"

1 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

Een directe vertaling van die zin is waarschijnlijk "She must have finished this version by next Monday".

4 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.