"Ididnotdoit."

Fordítás:Nem én csináltam.

4 éve

14 hozzászólás


KissHajnalka

Honnan lehet tudni, hogy mi a szavak helyes sorrendje a fordításban ? Mert én úgy fordítottam, hogy " nem csináltam meg " és ezt is elfogadta a rendszer, pedig nem ugyanaz a mondat értelme.Mondja meg nekem valaki légyszi légyszi !

4 éve

Kincskereso

a két magyar változat csaknem ugyanaz. Mi a gondod vele? nem mertem beírni:"nem én voltam" pedig ezt is jelenthetné :)

4 éve

elge76

Én is ezt írtam, nem fogadta el.

3 éve

Andras_Murai

Számomra sem teljesen világos, mert ez a mondat szerintem a cselekvést tagadja, nem az alanyát. A "nem csináltam meg" a magyarban sem azonos azzal, hogy "nem ÉN csináltam" (hanem valaki más). Segítene valaki abban, hogy az angolban hogyan különböztetjük ezt meg?

3 éve

harvy1

esetleg: It was not me (Nem én voltam)

3 éve

ErdlyiAtti2

Nem. Mert a was a létige, a do pedig a cselekvésre vonatkozik. :) Thát pl nem én voltam a legjobb. :)

10 hónapja

GbornSzab

Én így fordítottam : Nem tettem azt.

3 éve

Bogoj
Bogoj

én meg: "nem ezt tettem" nem is fogadta el. honnan lehet tudni, hogy min van a hangsúly? és hogy lenne az én mondatom angolul?

3 éve

LszlUgrai

A nem azt csinaltam, that-tel mondana?

3 éve

LajosSzoln

Szerintem el kellene fogadni

3 éve

ferfer14

Nem csináltam-elfogadja.

2 éve

armiba

Itt, ezen az oldalon a valóban helyes fordítást adtátok meg, de a feladatban hiába írtam ugyanezt, nem fogadta el, és azt közölte piros betűkkel, hogy az "én nem én tettem" a helyes megoldás. Ha nem vagyok hajlandó később sem ilyen szamárságot megadni megoldásnak, soha többé nem enged tovább a program???!

1 éve

JriLszl

Nekem nem ezt a fenti változatot írta ki, hanem azt írta helyes megoldásnak, hogy "Én nem én csináltam." ami totál hülyeség. A saját fordításom "Ezt nem én csináltam." volt amit nem fogadott el. Bejelentettem..

1 éve

Fec112763
Fec112763

Itt az angol tárgy a gond... Hatodjára szaladok bele, a magyarban nem szükséges kitenni a tárgyat, anélkül is tudjuk miről van szó..... (Ha angolra fordítom automatikusan kap tárgyat a mondat)

11 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.