"Ilookedforit."

Fordítás:Megkerestem.

4 éve

18 hozzászólás


zsugo1

Az utánanéztem miért nem jó ?

3 éve

KissHajnalka

"azt kerestem" is jó, és " megkerestem " is jó pedig nem ugyanaz az értelme. Talán szövegkörnyezet határozza meg, hogy hogyan kell fordítani ???

4 éve

rg2UVHhM

A megkerestem szerintem i have looked for it

3 éve

Slemi2
Slemi2

Szerintem is. Az "I looked for it." szerintem a "Kerestem"

10 hónapja

Hanti01

Nagyon rossz a felvétel!

1 éve

kogu4
kogu4

I go look for it. Elmegyek megkeresni.

10 hónapja

Nina801

A look nem azt jelenti, hogy "nézni"?

3 éve

poorcsinka

igazából a look for/looking for st. kifejezés - keres vm-t

3 éve

Nina801

Ahaa....köszi. :)

3 éve

oregkvinto

szerintem is az utána néztem a jobb mert a searched for inkább a tényleges keresés vagy nincs igazam?

3 éve

tamas.karp

ez egy kifjezés akar lenni?

4 éve

calyst

Na most kezd elegem lenni a hanganyagból, főleg a lassú verzió katasztrófa....

3 éve

Sztankay54

Egyszerűen érthetetlen az ige amit mond. Egy szerűen pocsék a hanganyag.

3 éve

Sztankay54

Woktot mond,egészen hitvány a kiejtése ,így hogy várható el ,hogy bárki is megértse.A looked egészen másként hangzik.

2 éve

DnesVarga

h

2 éve

gaalmosch14

Lokt

1 éve

gaalmosch14

Kb

1 éve

KenzAttila

meglátogattam miét nem jó?

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.