"Ia o carte și citește-o!"

Traducere:Take a book and read it.

September 12, 2014

8 comentarii
Această discuție este blocată.


George_RDK

”Take a book” lipsește din sugestii, există ”Get a book”, care se confirmă. Înseamnă că expresiile sunt echivalente?


Lucian_F

Nu trebuie pus si un subiect propozitia aceasta aceasta? Spre exemplu: ""You read a book...".


fantomitzah

Este modul imperativ, fără subiect.


AricStefan

De ce nu se poate de folosit them in loc de it


adrianstri1

Pentru că them înseamnă,, lor'', in timp ce it înseamnă,, o,, pe ea,, o,,


Vasile299389

este usor sa înveți engleză dar portugheza japoneza

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.