1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "That would have been me or h…

"That would have been me or him."

Fordítás:Az lettem volna én vagy ő.

September 12, 2014

18 hozzászólás


Nyuszi100

Igen, mit jelent ez a mondat? A gyors kiejtesnel szerintem rovidit, mig a leckek nem roviditenek. Igen, hogy mas a hang nem tul jo... Alig erteni... pfff


fectroll

Van igazság abban, amit mondasz, de egyél még egy 'répát', és néhányszor hallgasd még meg! Jó lesz az... :D


barnak01

Ilyen szerintem értelmetlen mondatokat ki kellene szedni a leckékből.


fectroll

Vagy inkább csatolni kéne egy értelmező kéziszótárat, mit szólsz?


barnak01

Maradjunk annyiban, hogy a DUO célja tanuljunk egyszerűen és könnyen idegennyelveket, és az értelmező lexikonokat talán majd egy komolyabb (felsőfokú) tanfolyamokon használjuk. :-)


fectroll

Ebben is lehet valami...


SmuelSoma

Igazad van és nem ez az egyetlen.


Levente.Farkas

That could have been me or him. - Az lehettem volna én vagy ő. That would have been me or him. - Az lettem volna én vagy ő. Nehezen találok neki értelmes párbeszédet, de valamit össze lehet hozni ha nagyon erőlködök. Ki játszotta volna a madárijesztőt az Ózban? Az lettem volna én vagy ő.


evairenpinter

"Az lettem volna én vagy ő." - Szerintem a fordítás így jó. Vagy nem? A ható ige nem a could - angolul?


SmuelSoma

Igazad van, de úgy tűnik, az tanít, aki maga sem tudja jól. Gyenge a Duolingó csapata.


PterTth2

öööö.... pontosan mit is jelent ez a magyar mondat?


1016675146

Az lehettem volna én vagy ő - az miért nem jó?


fectroll

Pont ez a megoldás.


JosephTuri

Az én vagy ő lett volna, is jó lehetne


fectroll

Végül is nem olyan rossz az.


bardospince

Az lehettem volna én vagy ő


GyulnMunkc

Mi ennek a mondatnak a magyar értelme?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.