"I have not eaten today."

Çeviri:Ben bugün yemek yemedim.

September 12, 2014

18 Yorum


MehmetAkif596305

Peki i did not eat today ne zaman kullanilir veya bu zaman var diye hiç kullanılamaz mı bu şekilde?

August 2, 2015

iremcelt

' i didn't eat ' past tense tir ve eylemin veya durumun sona erdiğini, bu durumun üstünden biraz zaman geçtiğini ifade eder. Fakat 'i have not eaten' perfect tense olup , eylem veya durmun etkisi hala sürmektedir. Yani hala yemedi. Açlık durumu hala devam ediyor. :)

September 8, 2016

Talha334092

Very good answer

April 25, 2018

MuradImano1

Soyle burdaki have cumleye yemek yememis bulunmakdayim anlamini katar

April 9, 2018

Sokrates60

Eaten iinn diye mi okunur ya

August 18, 2015

Talha_58

Bende anlam veremedim. Bazı kelimeleri yanlış okuyor

September 3, 2015

zelal234

İtın diye okuyor

March 30, 2016

esinpein0

iitn diyor, çok hızlı konuştuğu için zor anlaşılıyor :)

April 23, 2016

kedicim

anlaşılmadığını bende çok söyledim .sanırım ellerinde başka seçenek yok

June 1, 2016

esinpein0

<Bugün bir şey yemedim> i kabul etmeliydi :)

April 23, 2016

Fatma_Ozturk

Bende ayni fikirdeyim."Bugün yemek yemedim "dedim kabul etmedi

August 1, 2017

SabineBergmann1

Bugün hiçbir şey yemedim doğru düşünyorum.

December 6, 2017

Cihaterenn

Bir öksürseymiş orda düzgün çıkacakmış

August 4, 2016

ErdemBilen1

Resmen eaten kelimesini anlaşılmıyor, inn diye mi okunuyor?

August 7, 2017

MusalZafer

İngilizce konuşulurken bazı harfler yutulabilir bu ingiltere ve amerika'da böyledir ve çok hızlı konuşulur anlayacağınız daha yolun başındayız.

November 24, 2017

adnanyilma1

Kafam karıştı

October 3, 2015

Turkbeyimizzz

I had'nt eaten today ?..Olsa ne olurdu

February 21, 2017

alperaleyna

Yememistim olur

June 7, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.