"I have not eaten today."

Çeviri:Ben bugün yemek yemedim.

4 yıl önce

18 Yorum


MehmetAkif596305

Peki i did not eat today ne zaman kullanilir veya bu zaman var diye hiç kullanılamaz mı bu şekilde?

3 yıl önce

iremcelt

' i didn't eat ' past tense tir ve eylemin veya durumun sona erdiğini, bu durumun üstünden biraz zaman geçtiğini ifade eder. Fakat 'i have not eaten' perfect tense olup , eylem veya durmun etkisi hala sürmektedir. Yani hala yemedi. Açlık durumu hala devam ediyor. :)

2 yıl önce

Talha334092

Very good answer

5 ay önce

MuradImano1

Soyle burdaki have cumleye yemek yememis bulunmakdayim anlamini katar

6 ay önce

Sokrates60

Eaten iinn diye mi okunur ya

3 yıl önce

Talha_58

Bende anlam veremedim. Bazı kelimeleri yanlış okuyor

3 yıl önce

zelal234
zelal234

İtın diye okuyor

2 yıl önce

esinpein0

iitn diyor, çok hızlı konuştuğu için zor anlaşılıyor :)

2 yıl önce

kedicim
kedicim

anlaşılmadığını bende çok söyledim .sanırım ellerinde başka seçenek yok

2 yıl önce

esinpein0

<Bugün bir şey yemedim> i kabul etmeliydi :)

2 yıl önce

Fatma_Ozturk

Bende ayni fikirdeyim."Bugün yemek yemedim "dedim kabul etmedi

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Bugün hiçbir şey yemedim doğru düşünyorum.

10 ay önce

Cihaterenn

Bir öksürseymiş orda düzgün çıkacakmış

2 yıl önce

ErdemBilen1

Resmen eaten kelimesini anlaşılmıyor, inn diye mi okunuyor?

1 yıl önce

MusalZafer

İngilizce konuşulurken bazı harfler yutulabilir bu ingiltere ve amerika'da böyledir ve çok hızlı konuşulur anlayacağınız daha yolun başındayız.

10 ay önce

adnanyilma1

Kafam karıştı

3 yıl önce

KanyBoy
KanyBoy

I had'nt eaten today ?..Olsa ne olurdu

1 yıl önce

alperaleyna

Yememistim olur

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.