1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Does she have children?"

"Does she have children?"

Traducere:Ea are copii?

September 12, 2014

6 comentarii


bogdangab

mda, cica have se foloeste in forma interogativa ( ?) si has in forma afirmativa.


MaraMaxim2

Cand e does nu se mai pune has ci have!!


doinaciort2

Do si does ce sant in propozitie?cum se traduc?Multumesc.


nunutotu

Does se folosește la persoana a III-a singular,iar "do" Se folosește la persoanele I(singular/plural),II-a(singular/plural) și a III-a (plural).


Magdalena25119

Uneori nu inteleg ce spun!!!


Marian19c

De ce se pune does, do ce inseamna

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.