A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Elfogadja a válaszod?"

Fordítás:Does he accept your answer?

4 éve

10 hozzászólás


arni34

She miert nem jo?????

4 éve

eminens2

Elfogadja: 2018.07.17.

2 hónapja

vzsolti

He vagy she nem mindegy? She-t nem fogadja el

4 éve

Gery1980
Gery1980

+1, ugyanez a problémám she-vel nem volt jó... :-/

4 éve

caissa86

She, he or it - all of them should be goog. Az 'it' - et is el kellene, pl: computer

4 éve

hunapcom

Az it-et nem fogadja el. ..

3 éve

kapzol

She-vel tovabbra sem fogadja el. Jelentettem.

3 éve

LBetty80

Ma, azaz 2015. január 19-én sem fogadja el a she-t, jelentem én is, gondolom minél többen jelentjük, annál nagyobb az esély, hogy kijavítják.

3 éve

DNTanja
  1. február 9-én jelentettem.
3 éve

DNTanja

március 15-én ismét jelentettem :(

3 éve