A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Elfogadja a válaszod?"

Fordítás:Does he accept your answer?

0
3 éve

10 hozzászólás


arni34
arni34

She miert nem jo?????

3
Válasz3 éve

eminens2

Elfogadja: 2018.07.17.

0
Válasz4 hete

vzsolti
vzsolti

He vagy she nem mindegy? She-t nem fogadja el

2
Válasz3 éve

Gery1980
Gery1980

+1, ugyanez a problémám she-vel nem volt jó... :-/

0
Válasz3 éve

caissa86

She, he or it - all of them should be goog. Az 'it' - et is el kellene, pl: computer

0
Válasz3 éve

hunapcom

Az it-et nem fogadja el. ..

0
Válasz3 éve

kapzol

She-vel tovabbra sem fogadja el. Jelentettem.

0
Válasz3 éve

LBetty80

Ma, azaz 2015. január 19-én sem fogadja el a she-t, jelentem én is, gondolom minél többen jelentjük, annál nagyobb az esély, hogy kijavítják.

0
Válasz3 éve

DNTanja
  1. február 9-én jelentettem.
0
Válasz3 éve

DNTanja

március 15-én ismét jelentettem :(

0
Válasz3 éve