1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "His name is not in the recor…

"His name is not in the records."

Çeviri:Onun ismi kayıtlarda yok.

September 12, 2014

24 Yorum


menekshe

ay... :( anlamıyorum vallah... :( onun ismi kayıtlarda degil niye yanlis?


HanikaStar

Onun ismi albümlerde yok... da yanlış


SerkanPehl1

Onun ismi kayıtlı değil.de yanlış.


sarikent

"onun ismi rekorlarda yok" da yanlış.


mergun1611

records kelimesi albumler anlamida var .onun ismi albumlerde yok dogru olmali cunku ortada karşılıklı bir konusma tok.


cengizelma

Sacma Onun adi kayitli degil de yanlismis


sefy35

records kelimesinin kayit mi album mu rekor mu oldugunu nereden anlayacağız


eyda883809

”Onun kayıtlarda ismi yok" cümlesini neden kabul etmez anlamam, sonuçta aynı şey. Sinirleniyorum.


baturhan17

Sinirlen me abi tansiyon var sende


ibrahim920647

onun adı kayıtlı değil olmalı


Salih975028

"kayıtlar içinde" demek de yanlış ?


lalelalelale

onun ismi kayitli degil neden kabul edilmedi.


burakyakin

'onun adı rekorlarda yok' cümlesi yanlış diyor sinirimi hoplatıyor beni deli ediyor adamı hasta ediyor gıcık ediyor () = _ (


ycelakay

"Onun kayıtlarda ismi yok " doğru sayılabilir


Fatih_Polat

Onun kayıtlarda ismi yok... niye yanlış


dilara936230

onun adı albümlerde yok'' kabul ediliyor olmalı.....!!!!


OrhanSeker

Ne güzel bir dilimiz var herşey için ayrı kelime.Bunlarda her kelimenin 3-5 farklı anlamı var..Bizde de sesteş kelimeler varda bunların sesteş olmayan kelimesi yok..Kimisinin yazılışı birebir aynı kimisinin okunuşu nasıl bir dilse


Vahiddinal1

Onun kayıtlarda ismi yok


sfros

his name doesn't exist in records.


Bulent-Ilgaz

Tekrar yazıyorum; bu kursu hazırlayanlar Türkçeyi bilmiyorlar. "İsim" sözcüğünün "ad" sözcüğü ile aynı anlamı taşıdığını anlamıyorlar.


seydi902320

onun adı kayıtlarda yok şeklinde kabul etmiyor isim=ad

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.