Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"El produce obiecte scumpe."

Traducere:He produces expensive objects.

acum 4 ani

5 comentarii


SabinaDobrin

He produces costly pieces ?

acum 4 ani

hradoi
hradoi

Costly nu e folosit foarte curent. Expensive pare alegerea mai potrivita in cazul acesta. Produces mi se pare mie cuvantul bagat aiurea...

acum 3 ani

SysEnd

He produces expensive items.

acum 3 ani

hradoi
hradoi

He makes expensive objects/stuff?

acum 3 ani

RaduRoua
RaduRoua

He produces valuable objects - e mai corect.

acum 3 ani