A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ki adta azt neki?"

Fordítás:Who has given it to him?

3 éve

8 hozzászólás


PatrciaFer20
PatrciaFer20

Miért nem jó a for a to helyett? Valaki világosítson fel legyen szíves :)

3 éve

karak74

Gyanítom, 762 nap és 21-es szint után már te is tudod.

1 éve

PatrciaFer20
PatrciaFer20

Bizony :) Hol vannak már azok a régi szép idők, amikor még fogalmam sem volt a nyelvtanról...!

1 éve

Eszteranna1

Miért miért :-( :-(

3 éve

ediszucs

Es a 'Who has THAT given to him?' miert rossz? A szorend miatt? Hiszen hangsulyos az AZT, nem? Es akkor a that jobb, mint az it.

3 éve

karak74

A 'Who has THAT given to him? esetleg lehet a 'Who has THAT which is given to him? szabályosan rövidített alakja, és ez által a magyar jelentése Ki birtokolja azt, amit neki adtak /a neki adott dolgot/? lehetne.

1 éve

adamkov084

who given to this for her? Miert nem jo?

6 hónapja

Revand

Két kérdésem van: - azt = that és nem it? - A feladat súgója külön jelzi, hogy adást jelentő igék mellett nem kell a to. Akor ez nem igaz?

1 hónapja