1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "I have to tell you, I do not…

"I have to tell you, I do not love you."

الترجمة:عليّ أن أخبرك، أنا لا أحبك.

September 13, 2014

8 تعليقات


KhaledHazaimeh

عبارة قاسية المعنى


ghazy10

عندما يأتي الفعل المساعد have بعده to / تعني = يجب علي


Momaassaker

ايه الفرق بين Should و have


GY423

Should بتيجى بمعنى يجب مش الزاميه اوى لكن have بتيجى بعدها to ودى الزاميه وبتساوى must


su561

زعلت وانا مالي دخل


mr.sahba10

ليش ؟ قهرتني البنت والله

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.