"I have to tell you, I do not love you."

الترجمة:عليّ أن أخبرك، أنا لا أحبك.

September 13, 2014

16 تعليقًا


KhaledHazaimeh

عبارة قاسية المعنى

August 11, 2015

ghazy10

عندما يأتي الفعل المساعد have بعده to / تعني = يجب علي

January 19, 2016

mr.sahba10

ليش ؟ قهرتني البنت والله

September 26, 2017

TheKnight2

علي إخبارك, إنني لا أحبك .................. ما الخطأ

August 20, 2015

shmokh18
April 18, 2016

hamada1989

ليه غلط ينبغى على ان اخبرك انا لا احبك

June 15, 2015

Momaassaker

ايه الفرق بين Should و have

November 30, 2015

GY423

Should بتيجى بمعنى يجب مش الزاميه اوى لكن have بتيجى بعدها to ودى الزاميه وبتساوى must

August 1, 2018

.SQoS

عطاني غلط عشان كتبت i بدلا I

January 30, 2016

YousraYous7

مفيش انا اصلا !! موجود ام بس ودا بيكون غلط

July 9, 2016

9if_bared

علي أن أخبرك بأني لا أحبك ما الخطأ هنا؟

August 10, 2016

AliYousef12

علي ان اخبرك اني ﻻ احبك ..

October 27, 2016

mostafa404604

العبارات غير واضح النطق

August 7, 2017

eloshari

انا كتبت I have to tell you I do not to love you نفس الإجابة لماذا تأتيني الاجابة خطأ

March 25, 2018

momazad

انا علي ان اخبرك انا لا احبك

September 13, 2014

Bandar-ksa

يجب ان اتحدث اليك انا لااحبك

December 17, 2015
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.