"عفواً!"

الترجمة:You are welcome!

September 13, 2014

64 تعليقًا


SimsimSaleh

عفوا تختلف ترجمتها من excuse me او you are welcome على حسب الموقف المذكورة فيه

May 25, 2015

MV765

اللي انت كاتبه ترا معناه المعذره

February 27, 2018

husseinsal87875

مش غلط يا جماعه الفكره في الموقف لما حد بيقولك شكرا بترد عفوآ او على الرحب والسعه

November 5, 2016

amrhamada10

اللى حابب يتعلم انجليزى فى واحد اسمه احمد ابو زيد على اليوتيوب روووووووعه بس بالله تبلغ كل اللى تعرفه عشان الكل يستفاد بالتوفيق للجميع

February 26, 2018

shamaiel2

شكررررررا جزيلا اخي للمعلومة

September 14, 2018

SuzyAlbeir

فعلا المدرس اسمه (احمد ابو زيد) ده اكثر من رائع .انسان موهوب في تدريس اللغه الانجليزيه. انا شاهدت فيديو له وعجبني شرحه جدا.

February 11, 2019

sleem755677

احن الله اليك انا استمع له كثيرابو زيد احمد

June 1, 2019

OsamaHassa7

the meaning for this sentense i think is wrong. it should be علي الرحب والسعة

June 18, 2015

maha511

ياخي كتبت welcome وطلعلي غلط ليش يا خي ابي اعرف السبب لو سمحت

July 19, 2015

Ahmedalgrw

ايش هاللخبطه .-- Excuse me . اعذرني . المعذرة - عفوا please . لو سمحت . ارجوك . من فضلك . رجاء Sorry .آسف . معذراة Please .رجاء . لو سمحت ارجوك . من فضلك You are welcome! .-- مرحبا بك! - علي الرحب والسعة - اهلاً وسهلاً بكم - انتم مدعوون ---

December 11, 2017

plusaa

واو اينشتاين

March 12, 2019

AmrZedan

Your are welcome it is mean علي الرحب والسعه عفوا غلط

October 29, 2015

ShabakaSay

عفوا لا تعني you are welcome ممكن اتفضل او تفضل

October 19, 2017

Andul-aziz

معناها بلا منازع Excuse me

November 28, 2017

cxat11

كتبت ولكم وحطيت كل الاختيارات ومصمم الا اطلع غلط يبي يسقطني

January 9, 2018

yBnE

Please وليس You are welcome

September 12, 2015

AmrZedan

Please n

October 29, 2015

amybebo

welcomy دى مش معنها مرحبا ؟؟ولية حطينى you are

October 31, 2015

OSMANALBRN

Sorry ام you sre welcome

November 3, 2015

MaherHmeda

كتب sorry قالو ترجمة اخرة ليش

November 3, 2016

aya78mrt

كيف عفوا you are welcome هوة welcome بس معناها عفوا

February 21, 2017

EsN51

ترجمة عفوا الصحيحة هي Excuse me

May 8, 2017

Hakim647992

Sorry اسف

July 14, 2017

omnia87953

Sorry وليست you are welcome

August 8, 2017

TsW95

عفوا لا تعني sorry

September 23, 2017

KunBukhari

انا كتبت pardon

October 1, 2017

juliaclubf

Pardon بالفرنسية

June 28, 2018

Naba689904

آسف وليس عفوا

October 1, 2017

xXNEXGAMERXx

خى

October 23, 2017

alaajassim

Pardon,sorry,excuse Not You are welcome

December 4, 2017

evan766702

مافي sorry

December 20, 2017

Qu8f2

Welcome لوحدها معناها مرحبا

January 17, 2018

ShabakaSay

انت تفضل

February 1, 2018

ShabakaSay

تفضل انت

February 1, 2018

lsr._.vvl

التمرين الي قبل عفواً معناها sorry وهنا عفواً معناها you are welcome .-. !!?

March 16, 2018

AbdullahMo296379

معنها المعذرة

March 24, 2018

RaniaHassa153836

ازاي دي مش فاهمه لا طبعا

April 3, 2018

mJZU4

You are welcome

April 20, 2018

FadMetkal

ليش غلط معنى عفوا you're welcome

April 30, 2018

jk882

لا أظن ان ترجمة welcome عفوا

May 15, 2018

soz123899

You are welcome

May 16, 2018

fatoom842461

كتبت سوري طلع صح كل الكلمات صح بس هو قاعد يقصد لما احد يقول لط شكرا انت ايش تقول له باللانقليزي اندرستاند ؟

May 26, 2018

TP9R6

ياربي لخبطت

July 1, 2018

3wOp1

ظ روك

July 4, 2018

eslamsaeed19

على حسب الموقف

July 4, 2018

ryoofadel

معليش م كنت مركزه

July 8, 2018

Qamar909653

You arw welcome تعني على الرحب والسعه او العفو

July 12, 2018

Qamar909653

You are welcome تعني على الرحب و السعه وليس عفوا او عذرا

July 12, 2018

Chouaib-Al

ممكن توضيح متى تستعمل sorry ومتى تستعمل you are welcome

July 22, 2018

Bushra895389

You are welcome على الرحب والسعة

August 29, 2018

GFP31

يوجد خطأ

September 2, 2018

sarah460486

مفروض welcome بس

September 7, 2018

AbdalRahma496022

You are welcome معنها علي الرحب

September 9, 2018

MohammadMo41304

Error

September 10, 2018

MohammadMo41304

يوجد خطأ في الترجمة

September 10, 2018

hadeeljawa1

ترجمة العربي غلط

September 15, 2018

Vel83

الترجمة صحيحة عندما بشكرك احد على عمل تقول له عفوآ او ﻻ شكر على الواجب اما الترجمة الحرفية ..انت مرحب بك او على الرحب والسعة او اهلآ بك اما العفو او المغفرة او السماح هذه غير معنى

September 16, 2018

oxO24

الي يعرف لغة فرنسية او المانية يجيني واتس 0537238864

December 22, 2018

AhmadAli82599

Thanks

February 9, 2019

ftCe14

عفوا

March 22, 2019

aboahmadalnaili

انا لا ارى ان هذا المعنى صحيح فعفوا ارى انا تقال بعد تلقي شكرا او....

July 11, 2019

hussein271798

غلط

September 13, 2019

okba82400

You are welcome >>مرحبا او اهلا وليس عفوا

September 26, 2019

R7wD1
September 26, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.