"عفواً!"

الترجمة:You are welcome!

منذ 4 سنوات

56 تعليقًا


SimsimSaleh

عفوا تختلف ترجمتها من excuse me او you are welcome على حسب الموقف المذكورة فيه

منذ 3 سنوات

MV765

اللي انت كاتبه ترا معناه المعذره

منذ 10 أشهر

husseinsal87875

مش غلط يا جماعه الفكره في الموقف لما حد بيقولك شكرا بترد عفوآ او على الرحب والسعه

منذ سنتين

OsamaHassa7

the meaning for this sentense i think is wrong. it should be علي الرحب والسعة

منذ 3 سنوات

maha511

ياخي كتبت welcome وطلعلي غلط ليش يا خي ابي اعرف السبب لو سمحت

منذ 3 سنوات

Ahmedalgrw

ايش هاللخبطه .-- Excuse me . اعذرني . المعذرة - عفوا please . لو سمحت . ارجوك . من فضلك . رجاء Sorry .آسف . معذراة Please .رجاء . لو سمحت ارجوك . من فضلك You are welcome! .-- مرحبا بك! - علي الرحب والسعة - اهلاً وسهلاً بكم - انتم مدعوون ---

منذ سنة واحدة

amrhamada10

اللى حابب يتعلم انجليزى فى واحد اسمه احمد ابو زيد على اليوتيوب روووووووعه بس بالله تبلغ كل اللى تعرفه عشان الكل يستفاد بالتوفيق للجميع

منذ 10 أشهر

shamaiel2

شكررررررا جزيلا اخي للمعلومة

منذ 4 أشهر

AmrZedan

Your are welcome it is mean علي الرحب والسعه عفوا غلط

منذ 3 سنوات

yBnE

Please وليس You are welcome

منذ 3 سنوات

AmrZedan

Please n

منذ 3 سنوات

amybebo

welcomy دى مش معنها مرحبا ؟؟ولية حطينى you are

منذ 3 سنوات

OSMANALBRN

Sorry ام you sre welcome

منذ 3 سنوات

MaherHmeda

كتب sorry قالو ترجمة اخرة ليش

منذ سنتين

aya78mrt

كيف عفوا you are welcome هوة welcome بس معناها عفوا

منذ سنة واحدة

EsN51

ترجمة عفوا الصحيحة هي Excuse me

منذ سنة واحدة

Hakim647992

Sorry اسف

منذ سنة واحدة

omnia87953

Sorry وليست you are welcome

منذ سنة واحدة

TsW95

عفوا لا تعني sorry

منذ سنة واحدة

KunBukhari

انا كتبت pardon

منذ سنة واحدة

juliaclubf

Pardon بالفرنسية

منذ 6 أشهر

Naba689904

آسف وليس عفوا

منذ سنة واحدة

ShabakaSay

عفوا لا تعني you are welcome ممكن اتفضل او تفضل

منذ سنة واحدة

xXNEXGAMERXx

خى

منذ سنة واحدة

Andul-aziz

معناها بلا منازع Excuse me

منذ سنة واحدة

alaajassim

Pardon,sorry,excuse Not You are welcome

منذ سنة واحدة

evan766702

مافي sorry

منذ سنة واحدة

cxat11

كتبت ولكم وحطيت كل الاختيارات ومصمم الا اطلع غلط يبي يسقطني

منذ سنة واحدة

Qu8f2

Welcome لوحدها معناها مرحبا

منذ 11 شهرًا

Hmmodka.ly

الترجمة الدقيقة لعبارة "you are welcome" هي "على الرحب والسعة" أو "مرحبًا بك" أو "أنت مُرحبٌ بك" .. أما كلمة "عفوًا" فترجمتها الصحيحة "Excuse me" أو "Please" بحسب سياقها في الجملة. ويجب تعديل هذا الخطأ الفادح وإلا فسنترك التعليم على منصة Duolingo

منذ 11 شهرًا

ShabakaSay

انت تفضل

منذ 11 شهرًا

ShabakaSay

تفضل انت

منذ 11 شهرًا

lsr._.vvl

التمرين الي قبل عفواً معناها sorry وهنا عفواً معناها you are welcome .-. !!?

منذ 10 أشهر

AbdullahMo296379

معنها المعذرة

منذ 9 أشهر

RaniaHassa153836

ازاي دي مش فاهمه لا طبعا

منذ 9 أشهر

mJZU4

You are welcome

منذ 8 أشهر

FadMetkal

ليش غلط معنى عفوا you're welcome

منذ 8 أشهر

jk882

لا أظن ان ترجمة welcome عفوا

منذ 8 أشهر

soz123899

You are welcome

منذ 8 أشهر

fatoom842461

كتبت سوري طلع صح كل الكلمات صح بس هو قاعد يقصد لما احد يقول لط شكرا انت ايش تقول له باللانقليزي اندرستاند ؟

منذ 7 أشهر

TP9R6

ياربي لخبطت

منذ 6 أشهر

3wOp1

ظ روك

منذ 6 أشهر

eslamsaeed19

على حسب الموقف

منذ 6 أشهر

ryoofadel

معليش م كنت مركزه

منذ 6 أشهر

Qamar909653

You arw welcome تعني على الرحب والسعه او العفو

منذ 6 أشهر

Qamar909653

You are welcome تعني على الرحب و السعه وليس عفوا او عذرا

منذ 6 أشهر

Chouaib-Al

ممكن توضيح متى تستعمل sorry ومتى تستعمل you are welcome

منذ 5 أشهر

Bushra895389

You are welcome على الرحب والسعة

منذ 4 أشهر

GFP31

يوجد خطأ

منذ 4 أشهر

sarah460486

مفروض welcome بس

منذ 4 أشهر

AbdalRahma496022

You are welcome معنها علي الرحب

منذ 4 أشهر

MohammadMo41304

Error

منذ 4 أشهر

MohammadMo41304

يوجد خطأ في الترجمة

منذ 4 أشهر

hadeeljawa1
hadeeljawa1

ترجمة العربي غلط

منذ 4 أشهر

Vel83
Vel83

الترجمة صحيحة عندما بشكرك احد على عمل تقول له عفوآ او ﻻ شكر على الواجب اما الترجمة الحرفية ..انت مرحب بك او على الرحب والسعة او اهلآ بك اما العفو او المغفرة او السماح هذه غير معنى

منذ 4 أشهر

oxO24

الي يعرف لغة فرنسية او المانية يجيني واتس 0537238864

منذ 3 أسابيع
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.