1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Pass me the sugar."

"Pass me the sugar."

Traducere:Dă-mi mie zahărul!

September 13, 2014

14 comentarii


lilistef

"Da-mi zaharul" se traduce "give me the sugar". So...I'm done here.


VeronivaV

eu cred ca '' transmite-mi zaharul '' e tot corect si nu stiu de nu accepta


FlorinaAvr

Pasează-mi zahărul Nu e mai precis? Give me....e pentru da-mi Sau cel putin asa credeam până acum..


luca_rica_123

Nu poate fi solutie corecta" da-mi mie zaharul"sau" dati-mi mie zaharul"In limba romana aceasta exprimare se numeste pleonasm


CasaMoldova

"Dă-mi mie zaharul." Este o propoziție greșită.


fantomitzah

Argumentează! Ce anume este greșit?


CasaMoldova

Nu sunt eu un specialist in filologie, dar in situatia respectiva mi se pare ca cuvantul "mie" este in plus, el se subintelege. Corect ar fi: "Da-mi zaharul" sau "Da mie zaharul". Repet nu sunt specialist, dar este uneori suficient, sa traducem sensul, si nu cuvant in cuvant.


fantomitzah

Se acceptă și ”Dă-mi zahărul!”, deci într-adevăr ”mie” este opțional.
Varianta ”Dă mie zahărul!” nu este corectă.


.t._.h._.e._.o.

Dă-mi mie zahărul în română spui doar dă-mi zahărul pentru că mi înseamnă eu


Petric260234

Dă-mi mie zahărul!! Cui ar putea să dea zahărul!? Decât mie!? De fapt ,dă-mi mie zahărul, desfăcut ar suna așa: Dă mie mie zahărul!!! Aici e greșeala!!


Mihai4

Transmite-mi hazarul


LidiaG2

De acord cu Casa Moldova, ca "mie" e in plus in propozitie. Ca " mi" si "mie" sunt pronume posesive sinonime si nu e cazul de accentuat ca mie sa-mi dea zaharul. Daca este "mi", altcuiva nici nu- l poti da.


Daria092

Ce porcarie mi-a pus gresit chiar daca am facut acelasi lucru!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.