"Show me."

Çeviri:Göster bana.

September 13, 2014

19 Yorum


MerveHaci

Omegledeyim sandim xndjfj

July 28, 2015

hasan587466

Bizim türkçe boledir nereye çekersen oraya gider:-)

October 29, 2015

SELN8

Neyi göstericez acaba

October 13, 2015

hatininhayalleri

mesela hafıza kartındaki projeyi öğretmenine göstermek gibi düşün fesatlaşmaya gerek yok. :)

August 22, 2016

sinem702283

Niye hic soru yada olumsuz cume yoj

October 19, 2015

aefe2004

SHOW GÖSTERİ GÖSTERMEK ANLAMINA GELİR ME ''BANA/BENİ'' ANLAMINA GELDİĞİNE GÖRE DUOLİNGO'NUN ÇEVİRİSİ DOĞRUDUR ARKADAŞLAR

March 6, 2015

AhmetYldrm211481

Direk yorumlara akan tayfa :))

March 15, 2017

parkohjung

göster bana o eşsiz dansını

August 7, 2016

PrincessofCA

işte bir tek buna güldüm süpersin

April 4, 2017

Rana233488

Bu soru 2 kez bildigim halde 2 kez ust uste cikti

July 31, 2016

Siyahizat

Bir tek içi fesat olan ben değilmişim

November 11, 2018

ZZEYNEPP2

Ayp smdnsnd

July 28, 2016

mjoll1

goster baba yazmisim, bence sayilir hahah

March 1, 2017

ElvinElvin3

Burda yanlişlar var.kardeşler bende ingiliz dilini öyreniyom.şimdi burda "show me"diyor bunun anlami "göster beni"veya "beni göster".eğer "bana göster"veya"göster bana" istiyorsak bu şöyle "show to me"

May 8, 2017

DarkNova1

"me" "bana" olarak da kullanılabilir.

July 21, 2017

EL_Gigant

Bu yenilenme iyi olmuş ben 2 ay önce kullanıyordum. yoruç yapamıtorduk

November 10, 2017

YaprakYlma4
July 18, 2019

ahmet444936

bende göster bana dedim zaten. çok tuhaf

July 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.