"Showme."

Çeviri:Göster bana.

4 yıl önce

52 Yorum


MerveHaci

Omegledeyim sandim xndjfj

3 yıl önce

EralpAKIN
1 hafta önce

EralpAKIN

Mervehaci bastaki sozcuk nedir

1 hafta önce

hseyin233470

Komik

1 yıl önce

AgilliOyun

Jhjj

5 ay önce

EralpAKIN

Beyaz Show'a mı gideceğiz acaba

1 hafta önce

SELN8

Neyi göstericez acaba

3 yıl önce

hatininhayalleri

mesela hafıza kartındaki projeyi öğretmenine göstermek gibi düşün fesatlaşmaya gerek yok. :)

2 yıl önce

hasan587466

Bizim türkçe boledir nereye çekersen oraya gider:-)

3 yıl önce

sinem702283

Niye hic soru yada olumsuz cume yoj

3 yıl önce

damlanazay

Eğer 2.levelide yaparsan gelir

8 ay önce

aefe2004

SHOW GÖSTERİ GÖSTERMEK ANLAMINA GELİR ME ''BANA/BENİ'' ANLAMINA GELDİĞİNE GÖRE DUOLİNGO'NUN ÇEVİRİSİ DOĞRUDUR ARKADAŞLAR

3 yıl önce

AhmetYldrm211481

Direk yorumlara akan tayfa :))

1 yıl önce

DuruBulut4

Ayn

1 yıl önce

MaviUnicorn

ahahagfhflsgf

1 yıl önce

parkohjung

göster bana o eşsiz dansını

2 yıl önce

PrincessofCA

işte bir tek buna güldüm süpersin

1 yıl önce

Rana233488

Bu soru 2 kez bildigim halde 2 kez ust uste cikti

2 yıl önce

muhammet525610

Neyi gosterecem acaba 3 defa yazdik :D

2 yıl önce

Ouzhan647443

İlk önce niye ben diye düşündüm

2 yıl önce

ZZEYNEPP2

Ayp smdnsnd

2 yıl önce

mjoll1

goster baba yazmisim, bence sayilir hahah

1 yıl önce

emel253406

Hgy8

1 yıl önce

Sara_35_SZAS

Allah allah tutturmus show me sabahtan ust uste 3 kez cikti.lan dus yakamdan

1 yıl önce

ElvinElvin3

Burda yanlişlar var.kardeşler bende ingiliz dilini öyreniyom.şimdi burda "show me"diyor bunun anlami "göster beni"veya "beni göster".eğer "bana göster"veya"göster bana" istiyorsak bu şöyle "show to me"

1 yıl önce

DarkNova1

"me" "bana" olarak da kullanılabilir.

1 yıl önce

EralpAKIN

Hahahahahaha:)

1 hafta önce

YaKi546026

Sadece göster olmazmı

1 yıl önce

FatihKl13

Takıldı göster bana diyom o da yanlış göster bana diyor

1 yıl önce

engin948305

Doğru yazıyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

ibrahim103257

Ne isterseniz onu gösterir

1 yıl önce

ahmet11923

Goster yazdim ya tuh bana :)))

1 yıl önce

Nil149445
  1. YETER
1 yıl önce

Hsnnsal

Gosteeer

1 yıl önce

Ravza563288

Beynim yanmaya başladı benim

1 yıl önce

EL_Gigant

Bu yenilenme iyi olmuş ben 2 ay önce kullanıyordum. yoruç yapamıtorduk

1 yıl önce

Mozhdeh.123

Tukish is difficult

11 ay önce

ZumralOtu
  1. kez karşıma çıktı nooluyo
9 ay önce

SerhatAkkanat

Töbee

8 ay önce

Ayendertrk

Hahhahahah

7 ay önce

Mehmet_kay

Göstereyim bebeem

6 ay önce

h.beyzatekeli

Şuraya saçma şeyler yazmasanız olmuyor mu? Doğrusunu öğrenmek isteyenler nelerle karşılaşıyor.

6 ay önce

-PJM-

Arkadaşlar peki "bana göster" nasıl oluyor?

5 ay önce

Yksel507514

" Göster bana" and " Bana göster" are the same in turkish.

5 ay önce

azranur242424

Arkadaslar konudan sapmayin

5 ay önce

TGY60435

Takibe takip onlineyim

5 ay önce

Ebru996785

Show me Goster bana

4 ay önce

Elifrn3

İkidir elim ayagima dolaniyo yanlis yaziyom mk

2 ay önce

Siyahizat

Bir tek içi fesat olan ben değilmişim

4 hafta önce

BetlKnac

Soo showw mee ı show youuu sooo show mee ı show youu anlayanlar +1

2 hafta önce

EralpAKIN

1964 yilina dondum

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.