Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Show me."

Çeviri:Göster bana.

1
3 yıl önce

42 Yorum


MerveHaci

Omegledeyim sandim xndjfj

53
Cevap ver33 yıl önce

SELN8

Neyi göstericez acaba

23
Cevap ver2 yıl önce

hatininhayalleri

mesela hafıza kartındaki projeyi öğretmenine göstermek gibi düşün fesatlaşmaya gerek yok. :)

21
Cevap ver1 yıl önce

hasan587466

Bizim türkçe boledir nereye çekersen oraya gider:-)

23
Cevap ver12 yıl önce

sinem702283

Niye hic soru yada olumsuz cume yoj

17
Cevap ver2 yıl önce

damlanazay

Eğer 2.levelide yaparsan gelir

0
Cevap ver5 ay önce

aefe2004

SHOW GÖSTERİ GÖSTERMEK ANLAMINA GELİR ME ''BANA/BENİ'' ANLAMINA GELDİĞİNE GÖRE DUOLİNGO'NUN ÇEVİRİSİ DOĞRUDUR ARKADAŞLAR

11
Cevap ver3 yıl önce

MaviUnicorn

ahahagfhflsgf

0
Cevap ver1 yıl önce

AhmetYldrm211481

Direk yorumlara akan tayfa :))

9
Cevap ver1 yıl önce

DuruBulut4

Ayn

0
Cevap ver1 yıl önce

Rana233488

Bu soru 2 kez bildigim halde 2 kez ust uste cikti

6
Cevap ver2 yıl önce

parkohjung

göster bana o eşsiz dansını

6
Cevap ver2 yıl önce

PrincessofCA

işte bir tek buna güldüm süpersin

1
Cevap ver1 yıl önce

muhammet525610

Neyi gosterecem acaba 3 defa yazdik :D

2
Cevap ver2 yıl önce

Ouzhan647443

İlk önce niye ben diye düşündüm

2
Cevap ver1 yıl önce

ZZEYNEPP2

Ayp smdnsnd

0
Cevap ver2 yıl önce

mjoll1

goster baba yazmisim, bence sayilir hahah

0
Cevap ver1 yıl önce

emel253406

Hgy8

0
Cevap ver1 yıl önce

Sara_35_SZAS

Allah allah tutturmus show me sabahtan ust uste 3 kez cikti.lan dus yakamdan

0
Cevap ver1 yıl önce

ElvinElvin3

Burda yanlişlar var.kardeşler bende ingiliz dilini öyreniyom.şimdi burda "show me"diyor bunun anlami "göster beni"veya "beni göster".eğer "bana göster"veya"göster bana" istiyorsak bu şöyle "show to me"

0
Cevap ver1 yıl önce

DarkNova1

"me" "bana" olarak da kullanılabilir.

1
Cevap ver1 yıl önce

YaKi546026

Sadece göster olmazmı

0
Cevap ver1 yıl önce