1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man goes."

"The man goes."

Fordítás:A férfi megy.

September 13, 2014

7 hozzászólás


Nauszika-Nausz21

Mert a goes az megy es a walk az jar:)) ja es ha mar eszt irom a run az fut


CsabaCzerv

Ugye te angol vagy, és magyarul tanulsz? "eszt" ...


Kircsi5

miért nem jó a "a férfi jár" ?


Iridium76

Mert ebbe a mondatba az nem illik bele. Pl: Where the road goes-merre vezet az út? Az angoloknál egy szónak tobb értelme is lehet. Es az sem mindegy, h milyen mondatrész, tehát állítmány, tárgy, jelző, stb... Mind mást jelenthet.


PterTornyo

Miért nem jó a férfi vezet? (ha megnyomom a szót, fordításnak azt is kiirja, hogy vezet)


CSSALA

Nem ismeri fel ahogy kimondom a ,,goes'' szót.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.