"Thecatsleepsnearthedog."

Traducere:Pisica doarme lângă câine.

acum 4 ani

25 de comentarii


ProDuoExtra
ProDuoExtra

La multe persoane dă eroare această propoziție din cauză că la cuvântul "dog" Duolingo a tradus cuvântul în "câine" nu în "cățel". Eu am pus "Pisica doarme lângă cățel" și mi-a dat dat greșit... Răspunsul corect este "Pisica doarme lângă câine".

acum 3 ani

HoriaManase

Nu aveai cum pentru ca nu este catel acolo ProDuoExtra

acum 1 an

lorenna632980

Adevărat. nu stii cum se spune la cățel?

acum 2 ani

Denysa748078

Pappy

acum 2 ani

ToyChica15

☺incepti sa criticati si asta

acum 2 ani

valerika00

Caine este DOG iar catel sau catelus este PET

acum 3 ani

ProDuoExtra
ProDuoExtra

caine = dog;

catel, cățeluș = pup, puppy, doggie, doggy;

pet = animal de companie, animal favorit (drag).

acum 3 ani

IuliaSapun

Corect :)

acum 2 ani

IuliaSapun

Si te rog,imi poti da follow ?

acum 2 ani

Malofimihai

esti destept ProDuoExtra !!

acum 1 an

Razvanutt

Dacă dai cu încetinitorul se aude cat intr adevar

acum 4 ani

Iasmina37450

De ce nu se poate sa zici ,,catel,, :((((((!!!!!!??? Este super enervant mai ales pentru ca propozitia este tot buna dar nu... Trebuie neaparat caine

acum 1 an

Aylin93675

Si eu am scris catel dar mi.a dat gresit.

cu 8 luni în urmă

Valentina341142

.....sleep near dog. the dog - cainele. corect sau nu?

acum 1 an

gabriel15041999

cainele nu merge

acum 4 ani

IuliaSapun

Cainele era daca scria ,,the dog"

acum 2 ani

Meryemily1

Ba da cainele merge in patru labe

acum 1 an

xGARDYx

LOL = Râd

cu 9 luni în urmă

Karina_Adam

crezi ca ar avea vreo logica daca ar fi "cainele" in loc? Daca ar fi fost si un pronume : nostru; vostru ; tau ;meu; lui; ei .. ar fi mers

acum 4 ani

pyssycat

si nu o musca?:)))

acum 1 an

OctaSky_FTW

Scrie "the dog" care inseamna cainele iar in propzitie scrie caine

acum 1 an

Evelyn97089

Si eu am scris catel si a spus ca e gresit. Caine mare diferenta!

acum 1 an

Razvanutt

Mi se pare ca spune cats...

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Este ”s”-ul de la începutul lui ”sleeps”.
Dar ești atent la terminația verbului, și acolo se aude ”s”, deci e persoana a treia singular (”cat”).

acum 4 ani

iana984388

In alte propozitii el traduce near - pe linga

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.