1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He has a question."

"He has a question."

Переклад:У нього є питання.

September 13, 2014

16 коментарів


MrNobilta

Він має запитання? Чи він має проблему? В українській правильно так: вони вирішують питання (проблему).


DayanaCat

Питання і проблема дві різні речі


MrNobilta

Ви надто спрощуєте.

Запитання, р. мн. -ань. Звертання до когось, яке потребує відповіді, роз’яснення тощо: відповідати на запитання, звертатися із запитанням, ставити запитання.

Питання. Вживається переважно тоді, коли йдеться про якусь проблему, справу, котрі потребують розв’язання, обговорення, вивчення тощо: болюче питання, жіноче питання, загострювати питання, питання життя і смерті. http://slovopedia.org.ua/32/53399/30851.html


xTaD10

Саме так питання і проблема це дві різні речі


yOXk7

У нього є ЗАпитання а не питання!


Nv46

Питання


D2j21

Чому не можна без "є"


Ksenie2014

так, але коли перекладаєш як "запитання", сайт визначає такий переклад як неправильний


ihor69

власне, й веду до того, що "запитання" необхідно визнати правильним перекладом


potyag

"у нього питання" сайт позначив як неправильну відповідь, хоча я вважаю правильним цей варіант також. дієслово "є" тут не обов'язково прописувати. і так зрозуміло)


Kristin_v

В данному випадку треба, бо дієслово "є" використовується у значенні "мати", а не "існувати". Найкращий переклад данного реченя - Він має питання


Lera_Valevia

Потрібно надіслати в підтримку


yteB7

єошкін маьрошкін


margarita335734

У нього питання, і у нього Є питання це одне і те саме!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати