1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are going to assume that …

"We are going to assume that she ate."

Fordítás:Feltételezni fogjuk, hogy evett.

September 13, 2014

12 hozzászólás


narancs12

Magyarul: Feltételezzük,hogy ő már evett. Akkor is így a jó,ha nem fogadja el.


RicIHARDIsoN

"fel fogjuk tételezni hogy evett" xD Is it impossible to avoid these meaningless sentences?


lorandtenko

EZ ANNYIRA NEM HANGZIK JÓL MAGYARUL!!!


JnosTth10

ezt a magyartalanságot


AliceMeszn

Ilyet leírni nem csak magyartalan, elképszelhetetlen szituáció, de butaság is!


csabesz3

Magyarul legegyszerübben így hangzik:Feltételezzük,hogy evett.


tango.mo

Mert elég nyakatekert. Biztos, hogy az angol ezt így mondja?


brigittacsilla

Holnap fogjuk feltetelezni, hogy ma evett. Most inkabb nezzunk meg egy filmet, ne foglalkozzunk ilyen ostobasaggal.


AttilaPuskas

A bíroságon "mi feltételezni fogjuk, hogy evett", tehát nem lehet ő az elkövető, mert egy éhes valakit keresnek :)


Hajdusec

Feltételezzük majd hogy evett....elképesztő, de ha elütök egy betűt, akkor a magyarom nem jó....és ez mi? Amúgy mi értelme?


DnesGyrgy

bosszantó, hogy ezt a magyar mondatot nem fogadja el: "feltételezzük hogy evett", miközben ezt a magyartalan mondatot pedig igen: "fel fogjuk tételezni hogy evett"


Katalin5246

Szerintem," feltételezzük"azt sugallja, hogy mi most feltételezzük. Fel fogjuk tételezni", szerintem, valamikor majd::" fogjuk tételezni ",HOGY RÉGEBBEN vmi előtt már evett. Más nekem sem jut eszembe,mivel olyan nyakatekert, hogy harmadjára sem tudtam megjegyezni a helyes választ, amit a doulingó elvárt volna.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.