"Wearegoingtoassumethatsheate."

Fordítás:Feltételezni fogjuk, hogy evett.

4 éve

12 hozzászólás


narancs12

Magyarul: Feltételezzük,hogy ő már evett. Akkor is így a jó,ha nem fogadja el.

3 éve

RicIHARDIsoN

"fel fogjuk tételezni hogy evett" xD Is it impossible to avoid these meaningless sentences?

4 éve

lorandtenko

EZ ANNYIRA NEM HANGZIK JÓL MAGYARUL!!!

4 éve

JnosTth10

ezt a magyartalanságot

3 éve

AliceMeszn

Ilyet leírni nem csak magyartalan, elképszelhetetlen szituáció, de butaság is!

2 éve

csabesz3

Magyarul legegyszerübben így hangzik:Feltételezzük,hogy evett.

2 éve

tango.mo
tango.mo

Mert elég nyakatekert. Biztos, hogy az angol ezt így mondja?

4 éve

brigittacsilla

Holnap fogjuk feltetelezni, hogy ma evett. Most inkabb nezzunk meg egy filmet, ne foglalkozzunk ilyen ostobasaggal.

3 éve

AttilaPuskas

A bíroságon "mi feltételezni fogjuk, hogy evett", tehát nem lehet ő az elkövető, mert egy éhes valakit keresnek :)

2 éve

MihlyLszlH

Feltételezzük majd hogy evett....elképesztő, de ha elütök egy betűt, akkor a magyarom nem jó....és ez mi? Amúgy mi értelme?

3 hónapja

kati356510

A válaszom jó

10 hónapja

Harga
Harga

Nem te vagy az egyetlen. Az enyémet el is fogadta. (De miért írtam ezt le?) :)

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.