"She wants to have a career."

Vertaling:Zij wil een carrière hebben.

September 14, 2014

6 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


jassii803

En toch is het bij dit werkwoord wel. 3e persoon enkelvoud met het infinitief willen, is het toch gewoon wil +t.

January 3, 2015

Lenkvist

Zoals aangegeven door StefvanSchie is 'willen' is een uitzondering:

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-klant-wil-wilt-kwaliteit

February 23, 2015

e.guner

Zij wil+t ?

October 8, 2014

e.guner

Derde persoonsvorm altijd +t

October 8, 2014

StefvanSchie

Niet altijd, het werkwoord willen (dus in dit geval) is een onregelmatig werkwoord waar geen -t bijkomt.

November 12, 2014

HenkVanEs

de modale werkwoorden,kunnen,moeten,mogen,willen,zullen krijgen in de 3e persoonsvorm hij,zij,het geen t

February 22, 2015
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.