"Fetelebatbăieții?"

Traducere:Do the girls beat the boys?

acum 4 ani

3 comentarii


bortanradu

O alta posibilitate e "the girls beat the boys?".

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Știu că apar în curs unele propoziții originale (în engleză) care sunt formate la fel ca cele afirmative (întâi subiectul apoi verbul) doar că au semnul întrebării la final.
Dar voi trebuie să rețineți că forma cea mai corectă și folosită în scris (dar și în vorbire) pentru propozițiile interogative este cea cu inversarea ordinii (întâi verbul, apoi subiectul) și să o folosiți doar pe aceea.

acum 4 ani

Supremistul
Supremistul

Oare ce întrebare mai e şi asta?!

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.