"The boys are children."

Tłumaczenie:Chłopcy są dziećmi.

4 lata temu

47 komentarzy


Voyager2234

Podpowieć: boy - chłopiec ,boys - chłopcy ,girl - dziewczyna,girls- dziewczyny, man- mężczyzna,men - mężczyźni,woman - kobieta, women - kobiety.:-)

3 lata temu

macius1

Podpowieć- podpowiedź

3 lata temu

Paula343858

Mężczyźni również.....:-))

1 rok temu

Jolcia352101

Haha o tym samym pomyślałam

7 miesięcy temu

MatiLewand

To bardzo głupie bo ja nie jestem dzieckiem a napisałem The boys are children i mi nie zaliczyło napiszcie czemu będę bardzo wdzięczny bo nie znam powodu noapiszcie plis!!!

2 lata temu

julakulamula

No bo miałaś napisać po Polsku

2 lata temu

krowa9

Nie moge poprawnie tego wymówić. Pomocy!

2 lata temu

julia283301

To jest bardzo proste pytanie super

2 lata temu

kostek.smolira

Może też być i to też akceptuje duolingo: Chłopcy są dzieciakami. :-)

4 lata temu

Mari12131

Zgadzam sie ;-)

2 lata temu

lemoniada2005

Prawda. Nieważne ile mają lat

2 lata temu

Monika12301

Fajna ta gra podoba mi się

2 lata temu

BaejGmyrek0

A co to za inicjatywy

2 lata temu

Julia413661

O taaak, chłopcy są dziećmi! xD (Pszepraszam i pozdrawiam chłopaków)

1 rok temu

malgorzata923441

100lat XD

2 lata temu

KatarzynaK814559

Dlaczego raz tlumaczy ze the to ci chlopcy mezczyzni a inny razem jak wpisałam ci wyskakuje blad?

5 miesięcy temu

MartaM243025

Taakkkk....to prawda, jednak są wyjątki. (:

2 tygodnie temu

AlexWolfluck

:P

2 lata temu

rytmiczna

Może być też: chłopcy to dzieci

3 lata temu

Julia179686

Prawda.Mi tak zaliczylo

1 rok temu

danielmaks8

Troche trudne zrobiłem błąd ale to dlatego że nie sprawdziłem ale po za tym to chyba na razie najtrudniejsze zadania zrozumieć coś z słuchu.Nie wiEm jak u was.

4 lata temu

MatiBoss

The boys are childeren

3 lata temu

littleheart2003

The boys (are) a children ?

3 lata temu

Zuzanna090

To beznadziejne bo w szkole mnie uczyli że dzieci to " baby's"

2 lata temu

niki.100

Sama jesteś beznadziejna.. Baby to małe dziecko, Child to starsze dziecko -.-

2 lata temu

Julia179686

Wyjoles/ Wyjelas mi to z ust

1 rok temu

xwumekPL

The boy are CHILDRENS powinno byc

2 lata temu

immery
immery

chłopiec = a/the boy; chłopcy=-/the boys

dziecko= a/the child; dzieci=-/the children

("-" oznaczyłam że można nie dawać the)

2 lata temu

akinorewx

a nie powinno być "the boys IS a children"?

3 lata temu

jula2912

bo is stosuje się do liczy pojedynczej a children to nieregularna liczba mnoga

3 lata temu

olafifi11

Co?

2 lata temu

jula2912

to że children to nierególarna liczba mnioga i powinno być are

1 rok temu

velnom1

Boy is (l.poj), boys are (l.m)

2 lata temu

Julia179686

Jakby ci to powiedziec

Is jest dzieckiem liczby pojedynczej, a are dzieckiem liczby mnogiej

A dzieci nie powinno sie zabierac od rodzicow

1 rok temu

Julia179686

Chodzilo mi zeby dac odpowiedz dla akinorewx

1 rok temu

gigi4442

dlaczego nie może być kid

3 lata temu

olciawin

"Kid" to "dziecko", a "Kids" to "dzieci"

3 lata temu

julaprzy.570.pp

Kid to dziecięce

3 lata temu

olciawin

"Kid" to dziecko.

3 lata temu

AlanMlynarczyk

A nie moze byc ze sa dziecinni ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie. Chłopcy są dziecinni (=The boys are childish) znaczy zdecydowanie co innego niż Chłopcy są dziećmi (=The boys are children).

4 lata temu

candy.duo

Chłopiec to dziecko, jak jest starszy to jest mężczyzną. Po co to masło maślane?

3 lata temu

MaryJohn2

Po za tym dziecinni to przymiotnik a tu mówimy o rzeczowniku.

3 lata temu

KrzysztofG75804

A czemu nie "childrens"?

4 lata temu

immery
immery

"children" jest już w liczbie mnogiej, dziecko to "child"

4 lata temu

piotrko

Dzięki to mi pomoże na lekacjach Angielskiego

4 lata temu

dymus656
dymus656

Odmienia sie nieregularnie w liczbie mnogiej nie dodaje sie -s na końcu

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.