1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Дітям подобається молоко."

"Дітям подобається молоко."

Переклад:Children like milk.

September 14, 2014

6 коментарів


pleomax1110

чому kids буде помилкою?


girvaleria

так, це помилка , просто повідомте про проблему


nQW2max

Код клубу C49GZ


Esquire1977

Не помилка, в мене спрацювало!


pavel702161

Чому перед milk не ставиться артикль а?


[заблокований користувач]

    Тому що ми не можемо виміряти скільки саме молока. Артиклі не ставляться перед словами, що не можна порахувати. До того з діти люблять молоко Взагалі. Не якесь певне.

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.