Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun imzası kitabın içinde."

Çeviri:His signature is in the book.

4 yıl önce

12 Yorum


mehdiergenc

signature yerine neden sign kullanamıyoruz

3 yıl önce

HasanCanYc

Bencede neden sign olmuyor

3 yıl önce

menekshe

'its' nasıl dogru bir cevab oluyor? cansız bi nesne imza atabilir mi?

4 yıl önce

DrJava
DrJava

Signature imza, mühür, damga ve müzikte de çeşitli anlamlarda kullanılabiliyor. Bu sebeple cansız bir eşyanın da mührü ya da damgası olabilir.

3 yıl önce

Erkaner2

Çooook saçma daha önce cevap soru olarak geldi yani "his signature is in the book" şeklinde, cevap olarak "onun imzası kitabın içinde" yazdım kabul etmedi. (Dogrusu "onun kitapta imzası var" olacakmış? ??? Şimdi benim yanlış! olarak verdiğim cevabı soru olarak soruyor cevap olarak "his signature is in the book" yazıyorum DOĞRU YAPTIN diyor dalga geçiyor heralde benle

3 yıl önce

BetulHacih

İnside kabul edilmedi neden acaba

3 yıl önce

Burak557869

Benimde kabul olmadı

2 yıl önce

Mehmet539092

Inside the book neden olmaz

3 yıl önce

mhaakan

Sign neden olmuyor biri aciklayabilir mi

2 yıl önce

MyesserGne

"sign" imzalamak demektir, yani fiildir. "Signature " imza demektir: yani isim. Bu nedenle de bu cümlede "his signature" kullanılmaktadır.

2 yıl önce

Rampipi

The book has his signature :ı

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Ten's signature is in the book :D

1 yıl önce