1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "It is a crab."

"It is a crab."

Traducere:Este un rac.

September 14, 2014

22 de comentarii


Ana_Elena1

De ce ,,El este un rac."nu este bun pentru ca it inseamna el pentru lucruri si animale


bleahexe

Dacă ar fi trebuit ca răspunsul tău să fie corect, ar fi scris: "He is a crab". Dar răspunsul corect este "Este un crab" fiindcă zice "It is a crab" și "it" nu înseamnă "el/ea", este folosit pentru obiecte. "He/She" înseamnă "el/ea".


pinkrosepi1

E corect bravo tot din ce ai zis e corec


DragonMaster2020

Și la obiecte,dar și la animale :)


CristianBu497561

Este un rac e corect crab inseamna rac


Lavinia-Emilia

eu am raspuns ,, este un crab" si mi-a dat corect. Inseamna ca , crab este si in engleza i in romana numai ca se pronunta altfel


TudorGabriel

Asa am raspun si eu.

Cuvantul "CRAB" se foloseste in general pentru crustacee cu zece picioare.

Crab= crab, rac


Lorena114967

Eu am scris asa: este un crab si a mers


NituAndrad3

Pronunția nu a fost clară si a fost greșită


[utilizator dezactivat]

    De ce crab se traduce crab dar si rac?


ALEXANDRA171580

    Ce vine crab sau rac?


RaduRadu2009

    "Este un crab" e corect!


Medeea12love

    Eu am raspuns corect


Andrei23100

    am scris crabbbbbb si mia luat corect


crciungabr1

    Hei la inceput crab insemna rac in loc de crab?


    [utilizator dezactivat]

      Nu stiu asta am intrebat si eu


LuminitaNi17

      pronuntia o cred corecta

      Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.