Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"It is a crab."

Traducere:Este un rac.

acum 4 ani

16 comentarii


Ana_Elena1

De ce ,,El este un rac."nu este bun pentru ca it inseamna el pentru lucruri si animale

acum 3 ani

CopenElven

Dacă ar fi trebuit ca răspunsul tău să fie corect, ar fi scris: "He is a crab". Dar răspunsul corect este "Este un crab" fiindcă zice "It is a crab" și "it" nu înseamnă "el/ea", este folosit pentru obiecte. "He/She" înseamnă "el/ea".

acum 3 ani

pinkrosepi1

E corect bravo tot din ce ai zis e corec

cu 6 luni în urmă

AmaliaHosu

asa e si eu tot asa am scris

acum 3 ani

Loredanutza

It se foloseste pentru animale,lucruri,obiecte.Racul este un crustaceu,deci daca simplificam aceasta caracteristica este un animal

cu 1 lună în urmă

Lavinia-Emilia

eu am raspuns ,, este un crab" si mi-a dat corect. Inseamna ca , crab este si in engleza i in romana numai ca se pronunta altfel

acum 4 ani

TudorGabriel

Asa am raspun si eu.

Cuvantul "CRAB" se foloseste in general pentru crustacee cu zece picioare.

Crab= crab, rac

acum 4 ani

FanelRusuD

Rac = crayfish

acum 3 ani

Xname09

English - Romanian Crab - Crab Rac de rau - Crayfish Rac - Cancer

acum 2 ani

Lorena114967

Eu am scris asa: este un crab si a mers

acum 1 an

crciungabr1

Hei la inceput crab insemna rac in loc de crab?

acum 1 an

MariaMaxim19

Nu stiu asta am intrebat si eu

cu 6 luni în urmă

MariaMaxim19

De ce crab se traduce crab dar si rac?

cu 6 luni în urmă

daniela198340

Misto joc

cu 5 luni în urmă

ALEXANDRA171580

Ce vine crab sau rac?

cu 5 luni în urmă

RaduRadu665544

"Este un crab" e corect!

cu 2 luni în urmă