A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Felvette az inget."

Fordítás:He put the shirt on.

4 éve

17 hozzászólás


KalocsaSza

Miért nem puts?

1 éve

nasziax
nasziax

Mert múlt idő

2 hónapja

oregkvinto

beírtam hogy he has . ezek szerint ha az ige múltidőben van akkor nem kell a segédige?

4 éve

budai.doc

A "has put" befejezett jelen idő, de múlt idővel fordítjuk, tehát illene elfogadniuk. Így azt hangsúlyozza, hogy az ing már rajta van.

4 éve

fectroll
fectroll
  1. alak: PUT

  2. alak: PUT

  3. alak: PUT

3 éve

johalasz46

Nekünk nem ez lett tanitva ! "S" szükséges addig, mig mást nem mond a duó !

10 hónapja

haze68
haze68

az "S" akkor kell ha 1. sz 3. sz-ben használod. she puts it.

http://angol.8x.hu/az-ige-es-az-igeidok

9 hónapja

ZitaZ.Simon

A " He dressed on the shirt." nem jó? A "put on" -nem feltenni/felhelyezni-t jelent?

3 éve

livikok
livikok

Szerintem ugyanúgy hordanak inget a nők is, el kéne hogy fogadja azt a lehetőséget..

2 éve

gotaTemesv

Előző hozzászólásom,miszerint a present perfect-et el kellene fogadni,tartom!

2 éve

tamasjenei

miért a mondat végére kerül az "on"?

2 éve

PappIstvan12

Miért nem: He put on the shirt.

1 éve

vasvariistvan

Szerintem így is jó.

1 hónapja

patisano1

A put mindegyik alakja put,put,put tehat ebben az esetben vagy idohatarozoval vagy bef. jelennel derul ki hogy mult ideju cselekmeny tortent.

3 éve

Ofelsege

gondolom ha most veszi fel akkor puts on ,ha múlt időben akkor simán put on, ha felfogja venni will put on.

3 éve

gotaTemesv

Szerintem a has put on tökéletes valasz,miszerint felvette,és rajta van! Kit érdekel a tett,a lènyeg,hogy rajta van!

3 éve

gabriellae15

Múlt időben van a mondat.

1 éve