Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben kahve içerim."

Çeviri:I drink coffee.

0
3 yıl önce

31 Yorum


arman.erkin.9

ı drink a coffee neden olmuyor

1
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

coffee sayılamadığı için.

3
Cevap ver3 yıl önce

ay_nil

Çünkü o zaman ben içerim bir kahve olur

0
Cevap ver3 yıl önce

LORA454844

Kahve sayılamadığı için kabul edilmemiştir

0
Cevap ver1 yıl önce

Skeptikk

Şimdi kahve sayılamadıgı için a coffee diyemiyorsak Bir restaurant da bi tane kahve istediğimiz de ne diyeceğiz.

1
Cevap ver3 yıl önce

siziikgile

''I want coffee''

0
Cevap ver2 yıl önce

hkaLlV

ben kahve içerim

0
Cevap ver1 yıl önce

Kaanzsoy

i drink the coffee olabilir mi?

0
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman belirli bir kahveden bahsetmiş oluruz, Türkçesi "kahveyi içerim"

0
Cevap ver2 yıl önce

serra487146

Olamaz

0
Cevap ver1 yıl önce

smailSezer

I am drink coffee neden olmuyor

0
Cevap ver3 yıl önce

OuzcanDede1

Am is are fiiller olmadığı zaman kullanılır

2
Cevap ver3 yıl önce

siziikgile

Eğer '' am '' i kullanırsak present continuous yani şimdiki zaman olur bu cümle geniş zaman için

2
Cevap ver2 yıl önce

berkant09

Bir kahve istemek için "I want a cup of coffee."diyebiliriz.

0
Cevap ver2 yıl önce

Ekinbircan

A veya The coffe olamaz.Çünkü a bir anlamı taşır ve " ben bir kahve içerim" anlamsız olur.The ise belirli bir şeyi göstermek içindir.

0
Cevap ver2 yıl önce

cesur_muhamet

bide yanında biskuvi

0
Cevap ver2 yıl önce

cesur_muhamet

beğenin

0
Cevap ver2 yıl önce

incikin_
incikin_

Bir tane değil de, "bir fincan kahve" diyebiliriz. (A cup of coffes).

Yine de restoran/kafede sipariş verirken en uygun ifadeler:

"Coffee, please."
"I'll have coffee please"
("Have" fiili normalde "sahip olmak"; ama "I'll have bu cümlede alacağım anlamına geliyor.)

0
Cevap ver2 yıl önce

Hasanhseyi734714

ı am drink coffee neden olmuyor yanlış değilki

0
Cevap ver1 yıl önce

Yiitzcan2

Restoranda ne içiyosun diye sorulduğunda bu cümleyi kurabilirmiyiz yoksa genel anlamda kullaniyoruz bunu?

0
Cevap ver1 yıl önce

zeynepnazik

I drink coffee olcak

0
Cevap ver1 yıl önce

ilkenaz2008

Bence basitti

0
Cevap ver1 yıl önce

ilkenaz2008

Hakim talayhay kelimelerine hakim ol

0
Cevap ver1 yıl önce