Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben kahve içerim."

Çeviri:I drink coffee.

4 yıl önce

31 Yorum


arman.erkin.9

ı drink a coffee neden olmuyor

4 yıl önce

Viforvendetta

coffee sayılamadığı için.

4 yıl önce

LORA454844

Kahve sayılamadığı için kabul edilmemiştir

1 yıl önce

FatmaNevaS1

Zaten oyle bir şık yok

2 hafta önce

ay_nil

Çünkü o zaman ben içerim bir kahve olur

3 yıl önce

Skeptikk

Şimdi kahve sayılamadıgı için a coffee diyemiyorsak Bir restaurant da bi tane kahve istediğimiz de ne diyeceğiz.

3 yıl önce

siziikgile

''I want coffee''

2 yıl önce

Kaanzsoy

i drink the coffee olabilir mi?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman belirli bir kahveden bahsetmiş oluruz, Türkçesi "kahveyi içerim"

2 yıl önce

serra487146

Olamaz

1 yıl önce

smailSezer

I am drink coffee neden olmuyor

3 yıl önce

OuzcanDede1

Am is are fiiller olmadığı zaman kullanılır

3 yıl önce

siziikgile

Eğer '' am '' i kullanırsak present continuous yani şimdiki zaman olur bu cümle geniş zaman için

2 yıl önce

berkant09

Bir kahve istemek için "I want a cup of coffee."diyebiliriz.

2 yıl önce

Ekinbircan

A veya The coffe olamaz.Çünkü a bir anlamı taşır ve " ben bir kahve içerim" anlamsız olur.The ise belirli bir şeyi göstermek içindir.

2 yıl önce

cesur_muhamet

bide yanında biskuvi

2 yıl önce

cesur_muhamet

beğenin

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Bir tane değil de, "bir fincan kahve" diyebiliriz. (A cup of coffes).

Yine de restoran/kafede sipariş verirken en uygun ifadeler:

"Coffee, please."
"I'll have coffee please"
("Have" fiili normalde "sahip olmak"; ama "I'll have bu cümlede alacağım anlamına geliyor.)

2 yıl önce

Hasanhseyi734714

ı am drink coffee neden olmuyor yanlış değilki

1 yıl önce

Yiitzcan2

Restoranda ne içiyosun diye sorulduğunda bu cümleyi kurabilirmiyiz yoksa genel anlamda kullaniyoruz bunu?

1 yıl önce

zeynepnazik

I drink coffee olcak

1 yıl önce

ilkenaz2008

Bence basitti

1 yıl önce

ilkenaz2008

Hakim talayhay kelimelerine hakim ol

1 yıl önce

ilkenaz2008

Utancın yokmu senin ayıp kelimeler kullanıyorsun haberin olsun bide benim kullanıcı adım yazan o babamın ismi gerçete kızım ve kızların aklı erkeklerden daha zekidir

1 yıl önce

fatma98893

DURU TÜRKOĞLU

1 yıl önce

NazlDeirme

Pardon kim inek

1 yıl önce

NazlDeirme

Hakim talayhan inek kim

1 yıl önce

FeyzaZeyne5

I am drink coffee yi niye kabul etmiyor???

1 yıl önce

Yiitzcan2

bunu bi cafede sipariş verirken kullanabilirmiyiz

1 yıl önce

ikraisraco

mall

1 yıl önce

Ouz574669

XD4HNH isteyen gelebilir gruba wp grubu kurup gelistirebiliriz kendimizi

8 ay önce