"The persons eat breakfast."

Traducere:Persoanele mănâncă micul dejun.

September 14, 2014

14 comentarii


Heather421093

Technically "The persons eat breakfast" is correct, but we would never say that in English. We would say "The people eat breakfast."

February 18, 2017

bortanradu

Am crezut ca "people" e pluralul de la "person".

September 14, 2014

leonte.denissa20

In limba romana si engleza ,,oameni" si ,,persoane" au plural si singular diferentiat.

March 1, 2015

xela61

Asa a fost si la mine. Aici vad prima data THE PERSONS....

August 31, 2015

MarraStocca999

E people , asa m.a invatat profa de engleza

April 14, 2015

PALEXANDR

si pe mine m-a invatat la fel!!!

May 1, 2015

mihaims10

person are pluralul neregulat people

September 20, 2015

alexiaelen2

Nu. "Person" are pluralul "persons " people e pluralul neregulat de la people - oameni.

November 9, 2016

mitreamihai

'' Persoanele servesc micul dejun '' ar fi corect?

May 6, 2016

ely148802

People nu persons, si daca zice eat breakfast de ce trebuie sa scrie serveste?

July 9, 2016

RalMDR

Niciodata nu pui la plural PERSON! NEVER !

November 2, 2016

ValeriuCel

eee

October 18, 2018

ValeriuCel

gogoasa este cu mar

October 18, 2018

ionut207798

Daca "micul dejun" este articulat, corect ar fi sa adaugi prep. "the". "The breakfast". Nu?

January 28, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.