"The persons eat breakfast."

Traducere:Persoanele mănâncă micul dejun.

September 14, 2014

22 de comentarii
Această discuție este blocată.


Heather421093

Technically "The persons eat breakfast" is correct, but we would never say that in English. We would say "The people eat breakfast."


[utilizator dezactivat]

    Am crezut ca "people" e pluralul de la "person".


leonte.denissa20

    In limba romana si engleza ,,oameni" si ,,persoane" au plural si singular diferentiat.


WarsawWill

    Și tu ai dreptate. Cuvantul "persons" existe dar doar se folosește în limbaj juridic.


ionut207798

    Daca "micul dejun" este articulat, corect ar fi sa adaugi prep. "the". "The breakfast". Nu?


Dorin27

    Aici "breakfast" este fără "the"! Când o să-l găsesc articulat cu "the" în următoarea propoziție o să vă atrag atenția! Când este cu "the" și când este fără "the"?


MarraStocca999

    E people , asa m.a invatat profa de engleza


PALEXANDR

    si pe mine m-a invatat la fel!!!


xela61

    Asa a fost si la mine. Aici vad prima data THE PERSONS....


mihaims10

    person are pluralul neregulat people


alexiaelen2

    Nu. "Person" are pluralul "persons " people e pluralul neregulat de la people - oameni.


WarsawWill

    Nu. Pluralul de "person" este "people"


mitreamihai

    '' Persoanele servesc micul dejun '' ar fi corect?


Dumitrescu608318

    "Chelnerii servesc" este corect


ely148802

    People nu persons, si daca zice eat breakfast de ce trebuie sa scrie serveste?


RalMDR

    Niciodata nu pui la plural PERSON! NEVER !


ValeriuCel

    gogoasa este cu mar


LuminitaNi17

    nu am apucat sa pronunt


Laura.1987

    In limba Română nu se utilizează persoanele mananca micul dejun


dorina939420

    The breakfast =micul dejun Breakfast =mic dejun ..... Sau este la întâmplare când se folosește " the" și când nu..... (?!)

    Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.