Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The persons eat breakfast."

Traducere:Persoanele mănâncă micul dejun.

acum 4 ani

11 comentarii


Heather421093

Technically "The persons eat breakfast" is correct, but we would never say that in English. We would say "The people eat breakfast."

acum 1 an

bortanradu

Am crezut ca "people" e pluralul de la "person".

acum 4 ani

leonte.denissa20

In limba romana si engleza ,,oameni" si ,,persoane" au plural si singular diferentiat.

acum 3 ani

MarraStocca999

E people , asa m.a invatat profa de engleza

acum 3 ani

PALEXANDR

si pe mine m-a invatat la fel!!!

acum 3 ani

xela61

Asa a fost si la mine. Aici vad prima data THE PERSONS....

acum 3 ani

mihaims10

person are pluralul neregulat people

acum 3 ani

alexiaelen2

Nu. "Person" are pluralul "persons " people e pluralul neregulat de la people - oameni.

acum 1 an

mitreamihai

'' Persoanele servesc micul dejun '' ar fi corect?

acum 2 ani

ely148802

People nu persons, si daca zice eat breakfast de ce trebuie sa scrie serveste?

acum 2 ani

RalMDR

Niciodata nu pui la plural PERSON! NEVER !

acum 1 an