1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The boy is the first student…

"The boy is the first student."

Fordítás:A fiú az első diák.

September 14, 2014

4 hozzászólás


MNZsuzska

én is azt írtam, hogy a fiú a legjobb tanuló, szerintem ez ezt jelenti magyarul!


Zsuzsizsuzso

Engem sokkal jobban zavar, hogy a student inkább egyetemi hallgató, nem pedig tanuló.


maricusi

Azt írtam, hogy "A fiú a legjobb tanuló", mert gondolom nem arra gondoltak, hogy előtte még senki nem volt diák.


Tenzin.Yonten

A fiú a legjobb diák

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.