"Savethewinefortheevening."

Fordítás:Hagyd meg a bort estére.

4 éve

10 hozzászólás


BigJacaranda

Tartsd meg a bort estére! - nem jó, miért?

4 éve

Dr.Zsilka

"tedd el a bort estére" szerintem jó

4 éve

fafeju

Hagyj bort az estere. Ezt nem fogadta el... honnan a fenebol tudjam, higy eppen melyik magyar nyelvtani fordulat kell eppen neki??? Ennek a leckenek ismetlesben mar kb 6-7 szer ugrottam neki,, mert nem megy a fene vinne el... erre vegre meglenne, es azbutilso szivemet az utolso kerdesnel veszi el... ez nem az elso eset:(*?

4 éve

Zotya242

Egyszerű: Ott van egy "the" névelő, tehát "hagyd meg A bort" és nem "hagyj bort" Ilyen egyszerű.

3 hete

tokarcsizoltan

Estére mindenféleképpen mentsd meg a bort, különben sárkánnyá változik! - a szövegkörnyezet megléte esetén ez derült volna ki ebből a mondatból. Amúgy nekem is a tedd el estére tűnt jó megfejtésnek, mert így használom, ha azt akarom közölni, hogy este legyen mivel megkínálni a vendégeket.

3 éve

calyst

Mentsd meg estére a bort... mert ezek most mindet benyakalják. Szal miért nem jó, hogy Mentsd meg?

11 hónapja

TthKlmn

Mentsd a bort ugyanolyan értelmes mint a hagyd bort!

7 hónapja

ULJh2
ULJh2

A "Mentsd meg a bort estére" már tömegesen használt kifejezés a magyar (elsősorban angolul jól beszélő) fiatalok között. Haladni kellene a korral!

5 hónapja

AttilaM.

Mentsd meg a bort

2 hónapja

Zotya242

"Őrizd meg a bort estére" is tökéletes megoldás. Elfogadja.

3 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.