Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Oni piją kawę po lunchu."

Tłumaczenie:They drink coffee after lunch.

0
3 lata temu

6 komentarzy


KasiaM.1

Dlaczego przed "lunch"nie na "the"?

0
Odpowiedz3 lata temu

poezja_to_syf

ponieważ nie jest to określony "lunch", tam powinno być "a" ale w rozwiązaniach też i tego zabrakło, co jest błędem językowym

0
Odpowiedz3 lata temu

xmoniczkax.567

Brak przedimka nie jest żadnym błędem językowym.

2
Odpowiedz2 lata temu

Kenin8

a dlaczego nie po... lanczu ?...jeśli ma to być spolszczenia, to niech jest na całego

0
Odpowiedz1 rok temu

op.Sylvia

....czy LUNCH jest niepoliczalny ?????? ..........za szybką odpowiedz dziękuję z góry...

0
Odpowiedz1 rok temu

Emwue
Emwue

Nie, ale tradycyjnie nie używamy przedimków przed nazwami posiłków, chyba że są to okazje formalne.

David Appleyard's Guide to Article Usage in English:
"No article is needed before the names of meals, unless it is a formal occasion.
Roger had breakfast in his hotel room.
Compare:
I attended a dinner at the Rotary Club."

Ponieważ nic nie sugeruje, by w tym zdaniu "lunch" to była jakaś formalna okazja, przedimek nie jest konieczny. ;)

0
Odpowiedz1 rok temu