Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The architect is my uncle."

Çeviri:Mimar benim amcam.

3 yıl önce

4 Yorum


lalexelil

Yerleri değiştirince niye olmuyor mesela Benim amcam Mimarla. Mimar benim amcamdır. Ne fark eder

3 yıl önce

Viforvendetta

benim amcam mimar. derken amcanın mesleğini söylüyorsun. "my uncle is an architect" ama yukarıdaki cümlede "the" kullanılmış
"the architect is my uncle" o şirkette gördüğümüz mimar varya işte o benim amcam. gibi bir anlamda kullanıyor.

3 yıl önce

Aemirs17

haklısın :(

2 yıl önce

KADIKIZII

Tesekkurler

3 yıl önce