A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The man is short."

Fordítás:A férfi alacsony.

3 éve

135 hozzászólás


OrsolyaCzene

A "The man is tall" az miért nem lehet jó? (nekem választani kellett a short és a tall közül, és nem látom, hogy miért nem lehet jó mind a kettő...)

3 éve

telge
telge

Szerintem is mindkettõ jó.

3 éve

fectroll
fectroll

Persze, hogy helyes, hiszen nem hallottam még olyan nyelvtani szabályról, ahol a férfi nem lehet magas...

3 éve

helga_molnar

Jelentsétek minél többen! :)

3 éve

IgNoRealiasST

Jelentettem

3 éve

tonybrush
tonybrush

Mert ez egy feminista feladat ☺. Nagyon más magyarázat nem lehet.

2 éve

silverowlpaco

szerintem mind a kettő jó.úgy felbosszantott hogy majdnem leütöttem magamat.miért nem lehet az ember magas?annyi colos hapsi van!

3 éve

Szimmetria

Mi az hogy 'The man is tall' nem helyes válasz?! Hónapok óta gondolatolvasást kell játszani? Fél év alatt sem sikerül kijavítani? Gratulálok.

3 éve

kicsieli

Én is azt írtam de még elfogadtatni sem tudom vele.

3 éve

timea.simk

Bejelentve újra 2015.06.05.

3 éve

pakosanya

És újra 2015.07.13.

3 éve

plip6

2017.01.05

1 éve

zsofiata

2017.07.23

1 éve

Zeroexchanger

még mindig nem jó és nem is tudom jelenteni

1 éve

Zeroexchanger

2017 11 4 és még mindig nem jó

9 hónapja

FerencMohai

2017.10.16. még mindig nem helyes válasz szerinte... Egy örökkévalóság múlva talán...

10 hónapja

lili659289

2018 01 18

6 hónapja

petya2121

Ha ezt adta volna utolsó kérdésnek úgy hogy nincs több életem pipa lettem volna. Így csak gecire bosszant

3 éve

zsofiata

Nekem ezt asta >(

1 éve

bodaibabi

Ezt a valaszt el kellett volna fogadni!!!

3 éve

virgilia21

Mindkét válasz helyes. A "tall" megoldást nem fogadja el.

3 éve

71eva43

2015.10.10 nem fogadja el hogy tall! Talán nincsenek magas pasik vagy miért? Idétlen kérdés, jobb lenne kiszedni. Akárcsak a szoknyás kérdést, amikor ki kellett találni, hogy milyen a szoknya, túl rövid vagy túl hosszú...

2 éve

Mabi77
Mabi77

Ezt a kérdést ki kellene venni a kérdéssorból, mivel félrevezető, hogy mind a két válasz helyes, de csak az egyiket fogadja el a gép.

3 éve

chry5tyan

Szerintem ez egy rejtett társadalom-pszichológiai teszt... Vajon átmentünk?!...

2 éve

olgica000

Ezt a kérdést ki kellene venni. A férfiak egyébként is inkább magasak, mint alacsonyak...

3 éve

szekegabo

Valaki magyarázza el, aki esetleg érti, hogy miért nem "tall"! Thanks

3 éve

helga_molnar

Jó mindkettő. :) Sajnos hibás a program.

3 éve

RitterJnos

Most csak a tall-t fogadja el. ;) szoval olykor alacsony olykor magas...

3 éve

papoo47
papoo47

En ferfi vagyok es 194 cm. Akkor en is alacsony vagyok?

2 éve

grzsoli

Tall !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 éve

telge
telge

Hát, lassan már egy éve, hogy a kérdést elõször jelentették :) Furcsa, mert én a jelentéseimre általában max. egy hét múlva szoktam visszajelzést kapni.

3 éve

AdamKrausz

Sajnos szerintem is hibás a választós

3 éve

zsnagypal

Mindkettő jó

2 éve

KatalinTth

Jelentve 2015.10.15.

2 éve

kocoseva

Mindketto jo

2 éve

sodarcsaba

Úgy gondolom jónak kellene lennie mindkettőnek

2 éve

PuxlerPeter

Továbbra sem fogadja el a "tall"-t helyes megoldásnak, ha legalább át írnák valami teljesen oda nem illőre, akkor nem mérgelődne rajta az ember.

2 éve

ithildin
ithildinPlus

Úgy látom, az első bejegyzés 1 éve volt arról, hogy ez a mondat hibás. Még mindig az. Jeleztük már páran, kíváncsian várom, mikor javítják ki végre. (2015.11.30.)

2 éve

PuxlerPeter

Továbbra sem fogadja el. Csak egy tipp, de szerintem ki van osztva, hogy az egyes részek kihez tartoznak, és akihez ez tartozik az nem kellően aktív. :-(

2 éve

71eva43

Ezt már igazán javíthatnák!

2 éve

IldikPiber

2016.02.25. Még mindig nem fogadja el a magast!!!

2 éve

armiba

Hát ez egy elég szerencsétlen feladat! A férfi egyaránt lehet magas, vagy alacsony ezért mindkét felkínált megoldást el kellene helyes válasznak fogadni. Vagy értelmesebb feladatokat kellene kitalálni!

2 éve

Timi742124

Mind kettő jó Kicsit bosszantó, hogy nem nyelvtani hiba miatt is el lehet csúszni

2 éve

LantosEleo

A jóból kicsit adnak, de szerintem is helyes mindkettő

2 éve

F.N.M.

Nekem ez volt az utolsó kérdés, utolsó élettel és még mindig nem fogadja el :-(

3 éve

mutyuli

Ez igen!!! Fantasztikus megoldás.

3 éve

vadasz53

Nem engedi bejelenteni!

3 éve

LajosAsper

És újra 2015.09.21

2 éve

csikoszs21

Fuck off

2 éve

VirgMikls
VirgMikls

Beküldeni sem tudom "szerintem jó válasz"-ként. 2015-10-5.

2 éve

LajosAsper

2015.10.07. Ideje lenne javítani.

2 éve

wampir

? Ez most komoly?

2 éve

Adrienn912857
  1. december 21.-én sem fogadta még el...
2 éve

Simonovics

20160101

2 éve

papoo47
papoo47

Én 194 cm. vagyok, akkor én is alacsony vagyok?

2 éve

Viki59813

2016.03.31 még mindig nem fogadja el a tall-t.:D amúgy egy nem ideillő kérdés de mik ezek a szívek meg utolsó élet kommentek? az lehet hogy nekem nincsenek ilyenek?:D vagy ti honnan szeditek ezeket?:)

2 éve

Mabi77
Mabi77

Korábban nem ez a mini-súlyzós rendszer volt, hanem egy-egy témakörben 20 kérdést kaptál, és volt három "életed", amiket szívecskék jelöltek. Egy hibánál elvesztettél egy életet, és ha az összes elfogyott, akkor nem sikerült teljesítened az adott kérdéssort.

2 éve

Ivett711110

2016.04.10. meg mindig rossz a tall

2 éve

Kimi2014

Sziasztok! Ha a nő lehet egy példamondatban short,akkor a férfi miért nem lehet tall? Ráadásul csak ezt a két lehetőséget ajánlja fel. A hibajelentést pedig nem lehet beküldeni,merr nem hozza fel azt az opciót! :(

2 éve

aptg.gabi

Még mindig nem lehet magas a férfi. 2016. 11. 14. ;(

1 éve

JnosSzakcs

Valószínüleg már nem élnek a fejlesztők azért nincs javítva ez a feladat. Hi...hi...

1 éve

Mivetta

szerintem is lehet egy férfi magas is és alacsony is

2 éve

Bojoue

Nonszensz...

2 éve

Sndor322003

Érdekes hogy mindenki a magassat választotta

2 éve

telge
telge

? A többség mind a magasat, mind az alacsonyat megjelölte helyes válaszként. És ez annyira nem meglepõ, tekintve, hogy nyelvtanilag mindkettõ helyes, tehát a feleletválasztós változatban inkább magától értetõdõ, hogy a többség a magasat is megjelöli helyes válaszként.

2 éve

Mabi77
Mabi77

Az lenne a rossz válasz, ha azt nem jelölnénk be, hiszen nyelvtanilag az is helyes, szóval teljesen igazad van.

2 éve

papoo47
papoo47

Ez röhely!

2 éve

malackutya

En egy 164 cm magas ferfi vok. A megoldas tokeletes! Mi a bajotok?

2 éve

szabob74

Igaz, ez nevetséges! Sajnos komolytalanná teszik ezt a jó nyelvprogramot!

2 éve

papoo47
papoo47

Már mondtam, hogy én 194cm."alacsony" vagyok!

2 éve

gaalmosch

Xd :-)

1 éve

papoo47
papoo47

Dinnyének: ha-ha-ha...

2 éve

FehrGyula

Vicces...

2 éve

CsorbaZolt3

Fain nekem semelyiket sem fogadta el

2 éve

Tamas51

Ezek szerint te középmagas vagy.

2 éve

Csega
Csega

Szerintem is mindkettő helyes. 2016. 05. 01.

2 éve

C7T57CIV

Mág mindig hibásnak jelzi a ˝tall¨-t

2 éve

Istu94
Istu94

En is jelentem! Ki kene javitani a feladatot!!!

2 éve

rekaaaa92

Augusztus van és még mindig nem lehet magas. Es nekem 3szor dobta be a gyakorló tesztben és jelenteni nem engedi :(

2 éve

pillarzne

Én is a "tall" - választottam, sajnos helytelenül!?!

1 éve

KrisztinaN571417

Nekem meg mindig rossz :(

1 éve

Zozi85

Why short???It can be tall as well...

1 éve

conquistadores

Jelent

1 éve

conquistadores

Peldanak okaert en is magas vagyok

1 éve

Brigi197740

Javítás!

1 éve

FordPrefec4

A tall miért nem jó?

1 éve

zsigmondr94

Ez hibás

1 éve

RobertGodo76

Ha magas a tsáveszkám, akkor az miért nem jó???

1 éve

KristofKir

A program készítőjének a hibája, nyelvtanilag mindkettő helyes.

1 éve

Jzsi166438

Én 192 cm vagyok, de ezek szerint ez helytelen... :(

1 éve

KemenesRobert

Még mindig nincs javítva :(

1 éve

Judy388631

"The man is tall" option is wrong??? Why????

1 éve

mouse96

miért rossz a "the man is tall"??

1 éve

noszi

még mindig nem fogadja el a tall-t a man-ra (2017.03.27.08:20). érdemes jelenteni?

1 éve

Csega
Csega

Igen, mindenképpen. Minél többen jelezzük, annál nagyobb rá az esély, hogy felfigyelnek rá.

1 éve

mbweoy

ez egy ostoba feladat...

1 éve

AuerbachLa

A férfi magas! Természetesen jónak kell lennie!!!

1 éve

0425tp

2017.04.30. Jelentve

1 éve

SzigethyEn

A feladat helyes. Egy férfi nem lehet elég magas.

1 éve

Csega
Csega

:D

1 éve

Pengo16

hehe látom ez mindenkit felbosszantott :-) de, még mindig nincs kijavítva

1 éve

MtBaczk

The man is tall. Mi ezzel a baj?

1 éve

Maminti3

2017.05.31. Meg most sem fogadja el

1 éve

csipu66

A férfiak általában magasak, akkor miért nem jó ez a válasz?

1 éve

jcsabax
jcsabax

Minden relatív, pl. a zsiráfok szemszögéből minden férfi alacsony.

Ezért bizonyos speciális betegségek esetén (pl. giraffaperspectozis) mindenki alacsonak tűnik. :D

1 éve

mezositamas

2017.06.10. Még mindig nem fogadja el a tall -t.

1 éve

Szandra476838

Itt mar csak az lehet a jo valasz amire a kerdes kitalaloja gondolt?Nemde?Bosszanto!

1 éve

andi.pinter

Egyre feleslegesebbnek látom a hibajelentést, nyilvánvalóan senki se foglalkozik vele. :( Nem csak ennél a feladatnál, máshol is van amit évek alatt nem sikerült javítani.

1 éve

Csega
Csega

Szerintem azért mégiscsak érdemes jelenteni, mert ha a projekt elhagyatott, akkor ha elég sok bejelentés érkezik, akkor talán új embereknek adják, akik foglalkoznak is vele. Tehát hosszú távon mindenképpen megéri.

1 éve

vtibor81
vtibor81

Ez kérdés rossz.

1 éve

GeriLight

2017.07.20

1 éve

Gavalda1

The man is tall! The man is short!

1 éve

DomjnnMeli

2017 már a hibabejelentèst sem fogadta el nekem.Perig mindkettő válasz jó...Lehet alacsony ès lehet magas a fèrfi..neeem!?

1 éve

KatalinJra

Miért nem jó a "The man is tall" ??????

1 éve

gotaTemesv

A tall épp olyan jó,mint a short!

1 éve

kuro-shiro

Tiszta mázlim volt XD

11 hónapja

csabay

Hibás megoldás! Kérjük javítani. Köszönettel: a hozzászólók

11 hónapja

klaril

miért nem jó, hogy magas(tall)???

11 hónapja

JuditPlum

A tall helyes.

10 hónapja

IstvnKrasn

Szintén zenész

10 hónapja

hopeti

Miétt?

10 hónapja

M62Csabi
M62Csabi

Miért nem lehet magas a férfi???

10 hónapja

MelindaMui

Hibás

10 hónapja

Noja001

Hibás a megoldás, sajnos elég régóta.

10 hónapja

LantosKati

Hibás

10 hónapja

Zmb_Jumb

WTF

10 hónapja

gyolcsos1975

Miért?

10 hónapja

Balint924834

Mindkettő helyes!

9 hónapja

wicca70

Jelentettem 2017.11.17.

8 hónapja

GaborVarga18

Tall miért nem jó?

8 hónapja

SohonyayKl

Jõ a tall is.Fogadd el! Klara

8 hónapja

doifb

Nekem azt a kiválasztóst adta ahol ki kelett választani a "tall "es a"small"kozott miert nem jo mindkettő

8 hónapja

VargaVirg1

The man is tall Ez is helyes

7 hónapja

Pter187843

Megint csak a short-ot fogadja el.

7 hónapja

PopaDomoko
PopaDomoko

The man is tall is helyes.El kéne fogadni,mivel a megadott szavak kozul kellett felpoccinteni.Nem volt konkret magyar mondat,hogy azt kellett volna forditani.Kerem javitani!!!2018 jan.14!

7 hónapja

Kapcsolódó fórumok