1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She writes."

"She writes."

Fordítás:Ír.

September 15, 2014

15 hozzászólás


nori0708

Az ír és az Ír nem ugyanaz?


Andrs30813

Biztosan azért nem fogadta el, mert az Ír, mint nemzetiségüre gondolt.


floresztin

Soha nem fogadja el!!!


floresztin

Hát Istenem!!!!!!!


floresztin

Minden más hangot belevesz!


JegesZoli

Azt mondja: she rides. Ha ugyanúgy ejtik mert nem fogadja el........


Subarufan2002

és mért nem Skót?


Mikey103213

Első szam 3 dik szenelybe ìrnak , es S végződés, mégis Ő ír a helyes megoldás, valaki választ adna miben tévedek??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.