"It happened last October."

Çeviri:O geçen ekimde oldu.

September 15, 2014

10 Yorum


MeSuT-BiLBeS

''O son ekimde oldu.'' bu da doğru bnce

October 27, 2014

AliTaskoparan

Duolingo sayesinde doğru bildiğim bir yanlışımı düzelttim. Ben yıllarca happen: mutlu olmak diye biliyordum. Bu kadar sık kullanılan bir fiilin doğrusunu öğrettiğiniz için emeği geçenlere teşekkür ederim.

June 15, 2015

samiyaylal

o son ekimde oldu kabul edilmeli

October 22, 2014

Yazaredip

"Ekim'de oldu" denir. Lütfen! Ay isimleri büyük harfle yazılır, "ekimde oldu" denmez! İngilizcede de böyle, Türkçede de böyle.

September 22, 2016

sonterekeme

O geçen ekim oldu dedim kabul etti genelde sık kullanılan kelimeyi kabul ediyor sanırım

January 1, 2016

erdinc_dinc

"Geçtiğimiz Ekimde oldu" karşılığını kabul etmedi. Raporladım...

February 8, 2015

cerkesomer

Son neden kabul etmiyo?

September 10, 2015

kadir418257

''o son ekimde oldu'' kabül edilmeli

August 25, 2016

KerasusKon

Bu son Ekim oldu. diye cümle kursak nasil yazarduk

June 17, 2018

G.onca.

It did last october diyebilir miyiz?

October 25, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.