1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It happened last October."

"It happened last October."

Çeviri:O geçen ekimde oldu.

September 15, 2014

11 Yorum


MeSuT-BiLBeS

''O son ekimde oldu.'' bu da doğru bnce


AliTaskoparan

Duolingo sayesinde doğru bildiğim bir yanlışımı düzelttim. Ben yıllarca happen: mutlu olmak diye biliyordum. Bu kadar sık kullanılan bir fiilin doğrusunu öğrettiğiniz için emeği geçenlere teşekkür ederim.


samiyaylal

o son ekimde oldu kabul edilmeli


Yazaredip

"Ekim'de oldu" denir. Lütfen! Ay isimleri büyük harfle yazılır, "ekimde oldu" denmez! İngilizcede de böyle, Türkçede de böyle.


sonterekeme

O geçen ekim oldu dedim kabul etti genelde sık kullanılan kelimeyi kabul ediyor sanırım


kadir418257

''o son ekimde oldu'' kabül edilmeli


G.onca.

It did last october diyebilir miyiz?


erdinc_dinc

"Geçtiğimiz Ekimde oldu" karşılığını kabul etmedi. Raporladım...


cerkesomer

Son neden kabul etmiyo?


KerasusKon

Bu son Ekim oldu. diye cümle kursak nasil yazarduk


papat_ya

ekim kelimesinin baş harfi büyük olmalıydı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.