"IthappenedlastOctober."

Çeviri:O geçen ekimde oldu.

4 yıl önce

10 Yorum


MeSuT-BiLBeS
MeSuT-BiLBeS

''O son ekimde oldu.'' bu da doğru bnce

4 yıl önce

AliTaskoparan

Duolingo sayesinde doğru bildiğim bir yanlışımı düzelttim. Ben yıllarca happen: mutlu olmak diye biliyordum. Bu kadar sık kullanılan bir fiilin doğrusunu öğrettiğiniz için emeği geçenlere teşekkür ederim.

3 yıl önce

samiyaylal

o son ekimde oldu kabul edilmeli

4 yıl önce

Yazaredip

"Ekim'de oldu" denir. Lütfen! Ay isimleri büyük harfle yazılır, "ekimde oldu" denmez! İngilizcede de böyle, Türkçede de böyle.

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

O geçen ekim oldu dedim kabul etti genelde sık kullanılan kelimeyi kabul ediyor sanırım

2 yıl önce

erdinc_dinc

"Geçtiğimiz Ekimde oldu" karşılığını kabul etmedi. Raporladım...

3 yıl önce

cerkesomer

Son neden kabul etmiyo?

3 yıl önce

kadir418257

''o son ekimde oldu'' kabül edilmeli

2 yıl önce

KerasusKon

Bu son Ekim oldu. diye cümle kursak nasil yazarduk

5 ay önce

G.onca.

It did last october diyebilir miyiz?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.