"Băieții beau apă."

Traducere:The boys drink water.

September 15, 2014

11 comentarii
Această discuție este blocată.


aliassa

Hmm putea fii si : The boys are drinking water.


andrei141661

Ai dreptate totusi mulumesc!.


HiMeCriss

Da, putea, dar în engleză nu e obligatoriu să pui articolul pentru subiect (știi ce este subiectul de la română, și știi și că în română e mereu articulat).


MariaApetr1

Ai. Mare dreptate.Ești cel mai bua!la engleza


CrisTina898352

Nu ai cum sa traduci propozitia aia cu "a" iar boys este deja la plural nu ai de ce sa i mai pui si the.


olteanu874511

Băieții beau apă

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.