"WegenerallyeatfishonFriday."

Çeviri:Biz genellikle cuma balık yeriz.

4 yıl önce

44 Yorum


EmrullahCanturk

biz genelde cuma balık yeriz yazdım kabul etmedi. Genelde - genellikle arasında fark var mı ?

4 yıl önce

EnesHakan

Aynen

2 yıl önce

EnesHakan

Haklisin

2 yıl önce

gulayuyan

cümlenin sonundaki -iz eki zaten bizi işaret eder. Ayrıca biz diye başlamak neden gerekli?

4 yıl önce

murateker75

"Biz cuma genellikle balik yeriz" dedim kabul etmedi. Sizin verdiginiz cevapla aynı !!!!!!!!

3 yıl önce

hayri46073

Başa biz yazmadım diye kabul etmedi, yok böyle birşey

3 yıl önce

hocaaam

Gizli ÖZNE yooooook!

1 yıl önce

firatocal

Genellikle cuma balık yeriz yazdım ama biz kelimesini atladım diye hata verdi. Kesinlikle katılmıyorum. Benim cevabım da doğruydu.

2 yıl önce

zubiz
zubiz

Tüm olası tercümeleri ekleyememiş olabilirler, bu durumları raporlayabileceğiniz bir buton var, kullanın.

2 yıl önce

mollagurhani

Biz genelde cuma balik yeriz dedim yanlis dedi genellikle kisminda ne fark var ki genellikle ile genelde arasinda

3 yıl önce

EcemYoluc

Genelde yi neden kabul etmiyo

3 yıl önce

Rukiye___ozdemir

Biz genelde cuma balık yeriz yazdım kabul etmedi. Ne fark var bundaaa!!

3 yıl önce

y.sakarya

"genellikle cuma balık yeriz" doğru değil mi ?

2 yıl önce

BsraOzcn

Bende aynısını yazdım kabul etmedi :/

2 yıl önce

babek.yusifov

genellikle cuma balık yeriz -neden yanlış?

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Cuma günü deseydi daha az kafa karıştırıcı olurdu bence

    1 yıl önce

podious

    Burada cumlenin anlami her cuma yeriz mi yoksa bu cuma yeriz mi?

    4 yıl önce

murat.tiry

    Her cuma olması için -on fridays demek gerekli.

    4 yıl önce

gunerkls

    Usually ile arasinda ne fark var ?

    4 yıl önce

ruvbey555

    Usually ile generally aynıdır genellikle anlamındadır.

    3 yıl önce

tnrant

    genellikle cuma balık yeriz neden olmuyor . Gizli özne diye bişey var türkçede . ''biz'' i belirtmeye gerek yok ingilizcedeki gibi.

    3 yıl önce

aygl34311

    Genel olarak cuma günleri balık yeriz.olmadı genellikle yazmsk gerekiyormuş

    3 yıl önce

ferdi48130

    Biz cuma günleri genellikle balık yeriz. Doğru ve en güzel cevap budur.

    3 yıl önce

osmanalp2001

    Bana hata olarak cuma değil cumaları olmalı diyor bu nasıl oluyor

    2 yıl önce

BsraOzcn

    Genellikle cuma balık yeriz yazdım kabul etmedi

    2 yıl önce

Cemalado

    Bu nasıl bir cümle

    2 yıl önce

HalBenHB

    "Biz genellikle cumaları balık yeriz" nasıl denir?

    2 yıl önce

Roza92915

    Heloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo beutifukk

    2 yıl önce

Roza92915

    Ayyy yanlis oldu

    2 yıl önce

Abduullah1905

    Cümle bi tek bana mi sacma geldi ? Biz genellikle cuma günü balık yeriz. Olsaydi daha iyi olurdu. Cevap verirken tereddüt ettim

    1 yıl önce

UtkuKaypak

    Biz genelde cuma balık yeriz yazdım. Ama cümlede cuma günü kullanmadım diye kabul etmedi. Bu duolingo'nun türkçesi düzeltilmeli acilen!..

    1 yıl önce

mfatih16

    haklısın

    1 yıl önce

Emre532015

    biz cuma genellikle balık yeriz

    cumaları daha doğru oluyor heralde

    1 yıl önce

mesut.kaya

    Cuma genellikle balık yeriz

    1 yıl önce

Zeytin43

    Cuma balık yerim diye bir cümle kalıbımı var ki. Tercümelerde devrik cümle kabul edilmiyor iken bu cümle kullanımı ne kadar doğru. Biz genellikle cuma günleri balık yeriz olmalı cümle.

    8 ay önce

pynst

    Biz yazmak şartmı

    7 ay önce

Mustafa453158

    Yeriz dediğin zaman biz gerekmez ki, gizli özne var

    7 ay önce

UmutUGUR3

    Genellikle cuma balik yeriz. Neyi yanlis bu cümlenin?

    5 ay önce

Nil_Sevval

    genellikle cuma balık yerizi kabul etmedi sadece biz eksik amaa

    5 ay önce

FUNDA143106

    Cuma günü olmicak mı

    3 ay önce

lemi172344

    ne olmuş genelde veya cumaları dersem anlamazmıkazmakamikaze.

    2 ay önce

SelenSancak

    Biz cuma genellikle balik yeriz , yanlis mi?

    1 ay önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.